כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

משפחת חודדטוב הופתעה: לפיד הגיע לנחם

אתמול פרסמה עמותת 'נצח יהודה' בקשה להגיע ולנחם את המשפה האבלה, והיום נענה לקריאה יו"ר 'יש עתיד'

משפחת חודדטוב הופתעה: לפיד הגיע לנחם


ח"כ יאיר לפיד, יו"ר 'יש עתיד', הגיע הערב (ה) בכדי לנחם את משפחתו של הבחור החרדי שמחה חודדטוב ז"ל, שנהרג בשבוע שעבר בשוגג לאחר שזוהה בטעות כמחבל.

בפוסט שפרסם בעקבות הביקור כתב לפיד כי "שמחה חודדטוב ז"ל עלה לארץ לפני כעשר שנים מדאגסטן שבקווקז, למד בישיבת "דבר ירושלים" בשכונת הר נוף ושירת כלוחם בגדוד "נצח יהודה" של הנח"ל החרדי כחייל בודד. כמי שביקש להתנדב להתגייס לצה"ל ולהגן על אזרחי ישראל, ודווקא בימים קשים אלה, חובתנו לחבק את משפחת חודדטוב שעלתה ארצה, ולאפשר לה לחלוק כבוד אחרון לשמחה ז"ל".

לפיד הוסיף וקרא לציבור לבוא ולנחם את המשפחה. "אני קורא לכולם להשאיר את חקירת פרטי האירוע למשטרה ולהגיע לנחם את משפחת חודדטוב (רחוב פינסקר 77 בפתח תקווה, המשפחה תקום מהשבעה ביום ראשון)".

כזכור, בעמותת "נצח יהודה", אשר הקימה את הגדוד בו שרת שמחה ז"ל כלוחם, פנו אתמול ובקשו מן ציבור להגיע לניחום אבלים בבית המשפחה לאור מיעוט המנחמים. מאז פרסום פניית העמותה החלו לזרום לבית המשפחה בפתח תקווה עשרות מנחמים מכל רחבי הארץ, ביניהם גם אישי ציבור ברמה המקומית וברמה הארצית.

בהודעת העמותה נאמר כי "אמו ואחותו של שמחה חודדטוב ז"ל, אשר נהרג בשוגג בשבוע שעבר לאחר שזוהה בטעות כמחבל, מתאבלות כמעט לבדן זה היום השני בבית המשפחה. השתיים, אשר הגיעו ארצה לפני זמן קצר ואינן דוברות עברית, מתקשות לעכל את הבשורה המרה והשכול הפתאומי".
לפיד חודדטוב ניחום אבלים הרוג חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד