י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

תיעוד משדה התעופה: הרב יאשיהו פינטו בדרכו למטוס

בלעדי: לאחר שבוע של דרמה - עלה הרב יאשיהו פינטו על טיסה 008 של אל על משדה התעופה קנדי בניו יורק לנתב"ג, והוא ינחת בישראל בשעה 16:20 - כאן יתייצב להמשך הערעור במשפטו • תיעוד מניו יורק

תיעוד משדה התעופה: הרב יאשיהו פינטו בדרכו למטוס


לאחר שלא התייצב ביום שנדרש לכך על ידי בית המשפט, נודע ל'בחדרי חרדים' כי היום (ה) ינחת הרב יאשיהו פינטו בישראל להמשך הערעור המתנהל במשפטו.

הרב פינטו עלה על טיסה 008 של אל על, שהמריאה משדה התעופה קנדי בניו יורק ותנחת בישראל בשעה 16:20.

כזכור, כבר ביום שני נודע כי הרב לא עלה בזמן על המטוס שהיה אמור להביא אותו למשפטו, בעקבות טענות מקורביו על כך שחש ברע כשהגיע למטוס ופונה באמבולנס לבית חולים.

ביום שלישי הגישה הפרקליטות בקשה לחלט את 3 מיליון השקלים שהופקדו כערבות עבור חזרתו של הרב לישראל במועד, אולם עו"ד אביגדור פלדמן שמייצג את הרב, הגיש אתמול בקשה לבית משפט העליון בה ביקש להאריך את ביטול צו עיכוב היציאה מישראל עד היום, אז צפוי הרב לשוב ארצה - על מנת שהרב לא ייעצר עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון.



כזכור, הרב פינטו הורשע במסגרת עסקת טיעון בעבירות שוחד ובשיבוש הליכי משפט והוא נידון לשנת מאסר. עם זאת הרב טרם החל לשאת את עונשו בשל הערעור שהגיש לבית המשפט העליון.

הרב לקה בגידול נפוץ יחסית, שאינו מסכן חיים והוא יצא לטיפול בחו"ל לשם עריכת ניתוח חדשני באמצעות רובוט, טיפול שפותח בארצות הברית והמאפשר חזרה לחיי שיגרה במהירות.

נגד הרב הוצא צו איסור יציאה מהארץ אך השופטת ענת ברון קיבלה את הצעתו של פינטו לאפשר לו לצאת לחו"ל בערבות. טרם נסיעתו לטיפול רפואי בחו"ל, הפקיד הרב פינטו 3 מיליון ש"ח בקופת בית המשפט, לשם הבטחת חזרתו ארצה.









הרב פינטו טיסה 008 אל על נתב''ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד