י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מנויים ומפרסמים זעמו, ו'משפחה' מפרסם הבהרה

לאחר טורו השנוי במחלוקת של ארליך במשפחה, פרצה סערה - בעקבות הקריאה לבטל מנויים ולמנוע פרסום, העיתון מבהיר

מנויים ומפרסמים זעמו, ו'משפחה' מפרסם הבהרה
נחומי


עיתון משפחה מבהיר - בעקבות הסערה על פרסום המאמר של העיתונאי אריה ארליך בעיתון 'משפחה' הבוקר (ה') שבו הוא פונה לערביי ישראל בקטע בשפה הערבית ובהמשך בעברית, מפרסם העיתון הבהרה לדברים.

לטענת ארליך, במגזר החרדי קיימת התנגדות נחרצת לעליה להר הבית, ומשום כך הוא מסיים את הטור בקריאה לערבים "שלא לרצוח חרדים", באינתיפאדה בה נדמה כי החרדים הפכו ליעד מרכזי.

הדברים עוררו סערה רבה, בעיקר משום הפרשנות שהוענקה לדבריו של ארליך, כאילו כבייכול יש הצדקה ברצח של יהודים שעולים להר הבית, וקריאתו לערבים "לא לרצוח חרדים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי כמה מהמנויים של עיתון 'משפחה' הנמנים על המגזר הדתי-לאומי איימו לבטל את המינוי באם העיתון לא תתנצל. עוד נודע, כי חברות בבעלות דתית-לאומית שוקלים את המשך דרכם בפרסום בעיתון, וזאת מפאת פרסום הטור השנוי במחלוקת.

ב'משפחה' הגיבו היום בעקבות הסערה - "אנשים אחים אנחנו. מדינת ישראל ובתוכה הציבור החרדי, נמצאת בימים אלו תחת מתקפה רצחנית של טרור אכזרי שלא מבדיל בין דם לדם. אנשים אחים אנחנו ולכולנו שותפות גורל מול הקמים עלינו.

"טור הדעה שהתפרסם הבוקר בעיתון 'משפחה', בא לחשוף את השקר של הפלסטינים הטוענים כי סיבת הטרור היא העליה להר הבית כשבפועל הם הורגים יהודים מתוך שנאה צרופה ללא הבדל בין אלו שעולים להר לבין אלו שאינם עולים.

כעיתון חרדי שדרכו היא דרך ההלכה, אנו מתנגדים לעליה להר הבית. כעיתון חרדי שדרכו היא דרך ההלכה, אנחנו לא מבדילים בין יהודי ליהודי, בין דם לדם. אנחנו ניצבים במאבק הזה כתף אל כתף עם עם ישראל כולו, מתפללים לשלום העם ולשלום חיילי צבא הגנה לישראל.

"כיהודים, אנחנו מאמינים בערבות הדדית זה לזה, ללא הבדל אמונה, השקפה ודעה. כמערכת, אנו מצירים אם הדברים הובנו שלא כהלכה, ונפעל למנוע טעויות בעתיד".
משפחה אריה ארליך הר הבית מגזין דתי לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד