י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: אלעד זכרה את רבי יהודה פאטילון זצ"ל

בהשתתפות רבנים ומקובלים, ציינו רבים מתושבי אלעד את יום השנה לפטירת המקובל הגר"י פאטילון זצ"ל • תיעוד

צפו: אלעד זכרה את רבי יהודה פאטילון זצ"ל


ציבור גדול מתושבי העיר אלעד השתתף בהילולת הצדיק הנסתר רבי יהודה פאטילון זצ"ל שהתקיימה בבית הכנסת "אור שמעון" בהשתתפות רבנים ואישי ציבור רבים. בהילולת הצדיק הנערכת מידי שנה בעיר על ידי משפחת אסולין, נטלו חלק תלמידיו של הצדיק, רבנים הבקיאים בתורת הח"ן, וכן רבנים ידועים ואישי ציבור.

סביב שולחנות ערוכים כיד המלך, ותזמורת נפלאה בניצוחו של החזן אחיעד חודפי שהנעים את המעמד, נישאו דברים בשבחו והנהגותיו של הצדיק שנלב"ע בט"ו לחודש חשוון התשל"ה, הצדיק שהיה עובד ה' בכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו, לא היה מוכר לרבים, אך בקרב קהילת הל"ו צדיקים נסתרים כגון הרב יוסף וולטוך, אביו של החלבן, רבי יוסף דיין זצ"ל וכו' שחיו באותו הדור, היה נחשב לארי שבחבורה, הוא היה נערץ בפי כל, גדולי ישראל שיחרו לפתחו, ונהנו מתושייתו ועצותיו. הניסים הרבים שחולל כדרך שבשיגרה שהיו לשם דבר.

דברי החיזוק וסיפורים על אורחות חייו של הצדיק שנשמעו במהלך ההילולא הותירו רושם רב על פני הנוכחים הרבים שסבו סביב השולחנות הערוכים.

בין הנוכחים: תלמידו הרב אליהו העליון, שגדל על ברכיו ויצק מים על ידיו, הצדיק מראש העין מארי שלום חמדי, הרה"צ רבי יחיאל הכהן שיצק מים על ידיו למעלה מ-25 שנה, רב הקהילה הרה"ג דניאל פריינטה, הרה"ג רבי שלום פרץ יו"ר איגוד האברכים בעיר, ירון לביא, סגן ראש העיר צוריאל קריספל, והרה"ג יוסף חיים אברג'ל - בנו וממשיך דרכו של אביו הגדול רבי יורם אברג'ל זצ"ל שהגיע במיוחד מהעיר נתיבות, והנעים בפה מפיק מרגליות.















אלעד הרב פאטילון הילולה צוריאל קריספל אזכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד