כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הפסטיבל השנתי: מתפכחים מהזיות רבין

עו"ד יצחק שינפלד מנסה לשער האם רבין היה מצטרף בעצמו לפסטיבל הפנטזיות השנתי שמייצג את מורשתו • טור

הפסטיבל השנתי: מתפכחים מהזיות רבין


חודש פסטיבל ראש הממשלה המנוח יצחק רבין בעיצומו. אפילו מזג האוויר התחשב ומתייבש לפני העצרת המסורתית לזכרו ושימור מורשתו, במוצ״ש ב...כיכר רבין.

המראיינים שואלים והמרואיינים עונים וברקע תמיד תמונתו המהורהרת של המנוח, כולם תמימי דעה באחידות רעיונית מפתיעה ומלהיבה, לו המנוח ז״ל היה בחיים, לו הרצח היה נמנע - הכל היה אחרת.

הם רק חלוקים על לוחות הזמנים.

הנכדה שהפכה לאושיה, בטוחה: לו סבא היה נשאר להנהיג ומנהיג, תוך שנתיים היה נחתם הסכם שלום בין ישראל לשכנותיה. היינו נהפכים לשוויץ של המזה״ת. אידיליה מוחלטת. המרואיינים שלא נגועים ב'קרבת משפחה' מביכה, אך 'מומחים' בתחומם הפרשני המלומד, בד״כ כולם מוגדרים כשמאל לייט עד קיצוני במיוחד, נוקבים במספר של כ-5 שנים עד שהיינו זוכים להתגשמות חזון הנביא 'שמעון הפרסי' של "...וגר פלשתינאי עם מתנחל בגפנו, בצל מערת המכפלה וישבו שניהם יחדיו לתכנן את מסיק הזיתים בבית לחם״.

כולם יודעים ובטוחים. ספקות אין, איזה כיף.

העובדות! תמיד העובדות בעייתיות וטופחות על פני ההוזים לדורותיהם. ההסתה ברשות הפלשתינאית ובמדינות ערב הגיעה לשיאים בלתי יאמנו. כולל במדינות המתונות יחסית, ירדן ומצרים. אנטישמיות בוטה, קריאות למלחמת דת והריגת היהודי באשר הוא יהודי. סדרות טלוויזיה מחרידות באנטישמיותם ובשנאתם, במסווה של אמנות ותרבות, מכניסות את רעל השנאה והתיעוב בלבבות. אך מה לנו כי נלין על נשיא מצרים ומלך ירדן?

תחת ריבונות ישראלית, בירושלים המאוחדת במסגד ״אל אקצה״ יושב קאדי ומלמד תורה לשומעיו: חוזר הוא על עלילות הדם מערבות רוסיה ופולין הפרימיטיביות דאז, יהודים משתמשים בדם מוסלמים לצורך המצות... בשנת 2015! ולכן מצווה דתית וחובה אמונית להרוג יהודים בכל מקום שהוא! כאן בבירתנו במדינתנו העצמאית. לשמוע ולהתעצבן מאזלת היד.

הדברים לא מוסתרים. מתועדים ומופיעים באתר האינטרנט של ״אל אקצה״. מוקלטים ומשודרים לייב ולדורות בארצות ערב. כל השומע תיפח רוחו. הדברים פורסמו בתקשורת הישראלית שנחרדה לשמוע! אך תגובה משפטית-משפטית-שלטונית - אין!

מאידך, נשיאת בית המשפט העליון, בדיון על הריסת בתי מחבלים ביקשה מבא כוח המדינה 'הוכחות' שהריסת בתי מחבלים מונעת טרור. הפרקליטות טענה שיש עדויות מפורשות של מחבלים שאמרו שמה שעצר אותם היה החשש מהריסת ביתם. בג״ץ לא הסתפק ודרש מחקרים המוכיחים כי הריסת בתי מחבלים מונעת טרור. לטענת המדינה מחקרים כאלו פשוט לא נעשו! מעניין כמה מחקרים הוכיחו ששלוש שנות מאסר מונעות זריקת נעליים על שופטים! ויכוח עובדתי לא משפטי, בין מערכת המשפט לבין הממונים על הביטחון והממשלה האם הריסת בתי מחבלים היא אפקטיבית. מערכת המשפט משתקת באופן פעיל ושיטתי את זרועות השלטון! נכות דמוקרטית כוחנית!!

'אסון אוסלו' גרם במישרין לאלפי פעולות איבה, הרג ואבדון גם בתוך גבולות הקו הירוק. לאחרונה אנו עדים לפעולות איבה באירופה נגד יהודים בגין יהדותם. בעבר הם חפצו להחזיר אותנו לאירופה, היום הם מנסים להרגנו גם שם.

ההוזים למיניהם לא יתפכחו. כשאסון קורה במשפחתם הקרובה וזה כבר קרה - הם מחפשים את האשם בשלטון הימני. תסמונת-שטוקהולם קלאסית. הזדהות ואמפתיה עם החוטף-פוגע, פושה ושולטת בשמאל הישראלי וחסידיו השוטים. מאכלת מתוכו ובתוכו, כל עצמאות רעיונית, חשיבתית, שאולי ושמא, אנו טועים.

ההזדהות עם מורשת רבין, הפכה להיות דת שקר. עוד מעט ויחכו למשיח-רבין שיחזור להנהיג! הדבר הטוב ביותר שנעשה ליצחק רבין המנוח, שהזיותיו-מורשתו-תורתו, לא באו לידי מבחן בעודו בחיים, ליד הגה הספינה כראש ממשלה ואפילו באופוזיציה. העובדות ההורגות פסחו על 'מורשתו' האבודה, שנקטעה בידי רוצח שפל. ניתן להמשיך ולחלום באולפנים ממוזגים על ״מה היה אילו״. ניתן להמשיך להגג ולחרטט על 'המנהיג' שפתיל חייו שנקטע קרע את הסיכוי לשלום.

כמאמר השיר: מילים, מילים, הוא בדה ממוחו הקודח. רבין היה רציונלי, הוא רצה לנסות ובצדק! האם האמין בכל ההזיות של פרשניו לדורות ולעתיד? בטוח שלא. רבין מטבעו היה הססן. מלחמת ששת הימים התנהלה בלעדיו. הוא נגרר לתהליך, בדיעבד לא מרצון. לא הוא, יצחק רבין צעד בראש הלגיונות ב״מלחמת השלום״.

אבל עובדות הרי ניתן לשנות.

כשתסמונת שטוקהולם שולטת, הכל אפשרי. כשאמצעי התקשורת משועבדים לשמאל ולמלחמה באישים משיקולים לא עניינים, אישיים, הכל מותר. לא נותר לנו אלא לחכות לפסטיבל הבא. בעוד 11 חודש.
רבין פסטיבל רצח שלום הזיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד