י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בגלל שעון חורף: הרב שטרן הגיע לשוק

צפו: רבה של ירושלים הצטרף למזהירי השבת והגיע להזכיר לסוחרי השוק כי השבת נכנסת השבוע מוקדם מהרגיל

בגלל שעון חורף: הרב שטרן הגיע לשוק


רבה הראשי של ירושלים, הרב אריה שטרן, ערך בערב שבת סיבוב בשוק מחנה יהודה, בו הזכיר לסוחרים כי שבת נכנסת מוקדם יותר השבוע לאחר כניסת שעון החורף לתוקף, ובירך את הסוחרים כי "בזכות השבת שהם שומרים יהיה להם שפע ברכה והצלחה".

הרב הצטרף השבוע למזהירי השבת מהעדה החרדית, וערך איתם סיור בשוק מחנה יהודה על מנת להזכיר לסוחרים את כניסתה המוקדמת של השבת, כדי שיזכרו לסגור את החנויות מוקדם ולהספיק לחזור לבתיהם טרם כניסת השבת בשל כניסתו של שעון החורף.

רבה של ירושלים בירך את הסוחרים כי בזכות השבת שהם שומרים יהיה להם שפע ברכה והצלחה ובירך אף את 'מזהירי השבת' מ"העדה החרדית" ש"גדול המעשה יותר מן העושה".

החלטתו של רבה של ירושלים להצטרף לסיור היא בשל העובדה כי במעבר לשעון חורף סגירת החנויות כשעה לפני כניסת שבת מתרחשת בשעה מוקדמת, דבר שיוצר בלבול בקרב הסוחרים.

רבה של ירושלים הוסיף כי בנוסף לכך תקופה זאת מאופיינת בירידה משמעותית של דמי הפידיון של הסוחרים, ולכן ראה צורך לבוא לברך ולהזכיר לסוחרים את כניסת השבת. "לשמחתי הרבה כל הסוחרים הזדרזו לסגור את החנויות גם ללא בקשתי ואני בטוח שהקדוש ברוך הוא רואה זאת ומתפאר בבניו חביביו".

במהלך הסיור שערך הרב ניגשו עשרות סוחרים כדי לבקש את ברכתו של הרב.























שטרן שוק סוחרים שבת שעון חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד