י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גלישה ללא ניתוק: נתבים של אפל מגיעים לישראל באיחור אלגנטי

שניים מדגמי החברה ישווקו במחיר יקר רק במעט מזה שבו הם נמכרים בחו"ל ויציעו, על-פי החברה, גלישה מהירה ואיכותית

גלישה ללא ניתוק: נתבים של אפל מגיעים לישראל באיחור אלגנטי


חברת איי דיגיטל הודיעה בשבוע שעבר על השקת הנתבים (ראוטרים) של חברת אפל. מדובר בהודעה משמחת לחובבי מותג אפל, שחיכו 4 שנים להגעה מסודרת ורשמית של נתבי החברה לישראל. הבשורה, טוענים בחברה, הוא גלישה איכותית ללא ניתוקים בנוסף לפיצ'רים הקיימים בכל דגם.

איי דיגיטל תשיק ב-1 בנובמבר שני נתבים, מתוך 3 דגמים הקיימים במגוון של החברה. הראשון שבהם הוא דגם ה-AirPort Extreme, המסוגל להעביר נתונים ברשת האלחוטית במהירות של עד 1 ג'יגה והוא גם תומך בתקן ac המתקדם. הוא כולל עיצוב אלגנטי, הכולל בתוכו כ-6 אנטנות, ניתן לחבר אליו כונן חיצוני ולהפוך אותו לכונן רשת אליו כל המשתמשים בבית יכולים להתחבר ולשאוב תכנים וגם לחבר מדפסת שתאפשר גישה אליה באופן אלחוטי. המחיר: 1,000 שקל.

הדגם השני הוא AirPort Time Capsule, הכולל אותם נתונים של האייר פורט אקסטרים, אולם מציע בנוסף כונן פנימי לגיבוי תכנים ממחשבי מק (לא ווינדוס) באמצעות תוכנת Time Machine. תוכנה זו מגבה באופן קבוע את המידע מהמק באופן אוטומטי ומאפשרת לשחזר קובץ ספציפי מכל נקודת זמן. מחיר לגרסה הכולל כונן בנפח 2 טרה הוא 1,500 שקל, ולגרסת 3 טרה - 2,000 שקל.

ההשוואה למחירי המוצרים המדוברים בארה"ב מגלה כי הפער לא משמעותי. למשל, דגם ה-Capsule עולה בארה"ב 1,250 שקל; מדובר בהפרש של 250 שקל.

שוק הנתבים (ראוטרים) בארץ נשלט על-ידי חברות האינטרנט. על-פי סקר של איי דיגיטל, כ-75% מהמשתמשים בישראל משתמשים בנתב אותו קיבלו בחינם מחברת האינטרנט. באיי דיגיטל ינסו לפנות לצרכנים באמצעות מיתוג המציג את נתבי אפל לאיכותיים ואמינים ולא סובלים מבעיות תקשורת. באיי דיגיטל מספרים של-90% מהמשתמשים בסקר יש ניתוקים בגלישה והם לא מרגישים את קיבולת המהירות שהובטחה להם. לדברי איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית איי דיגיטל, "מוצרי האיירפורט מאפשרים גלישה מהירה ואיכותית הרבה יותר בהשוואה לנתבים הנפוצים המסופקים היום על-ידי ספקיות האינטרנט".
idigital נתבים אפל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד