י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

95% מהאקדמאים החרדים מצאו עבודה

100% השמה במסלול הסיעוד. 93% השמה בתחומי המדעים. שילוב בחברות הטכנולוגיה המובילות בעולם

95% מהאקדמאים החרדים מצאו עבודה


המרכז האקדמי 'לב' ערך סקר בין 500 בוגרי שנת 2014, כדי לבדוק את נתוני ההשמה בשטח. מבין בוגרי מסלול הסיעוד יש 100% השמה, אשר משקפים את המחסור הקיים בשוק לאנשי ונשות מקצוע בתחום. בתחומי ההנדסה, מנהל עסקים וחשבונאות, יש 93 אחוזי השמה(!), כאשר 90% מועסקים בתחומם.

השכר של הבוגרים בתחומי הנדסת המחשבים הוא כ-11,000 ₪. 10,000 ₪, בתחום האלקטרוניקה וכ-8,000 ₪ במנהל עסקים, תעשייה וניהול. מדובר בשכר בוגרים להם זו השנה הראשונה או השנייה (במקרה והחלו לעבוד במהלך הלימודים) בעבודה. בין החברות בהן השתלבו בוגרי המוסד נמנות החברות המובילות בתחומן בישראל ובעולם, ובהן: אינטל, התעשייה האווירית, סיסקו, אלביט ועוד.

"אנו רואים חשיבות גדולה במעקב אחר הצלחת ההשמה של הבוגרים, כדי להיות עירניים ולדעת את הצרכים המדויקים של שוק העבודה המשתנה", מסביר אלי שלמן, סמנכ"ל מנהל הסטודנטים, במרכז האקדמי לב.

"הנתונים שאנו מציגים הם מדהימים, יש השמה כמעט מלאה ובתחום הלימוד. התגובות שאנו מקבלים מהחברות הן מעולות, ועם התפתחות העולם הטכנולוגי הביקוש שלהן לאנשי מקצוע מוכשרים הולך ועולה. אני גאה בכך שהמוסד עומד בשורה הראשונה של המוסדות האקדמיים, ושמח על כך שהבוגרים הצליחו להשתלב ולהשפיע על עולם הטכנולוגיה, וגם על החברה הישראלית".
לב השמה לימודים מקצועות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד