ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

JEW2 מציגים: התשובה המוסיקלית לדאע"ש • צפו

תחת הסיסמה - "העולם (אולי) שונא אותנו, אבל – עם ישראל חי" יוצאים הרכב המוזיקה החדש והמרענן JEW2 עם קליפ חדש

JEW2 מציגים: התשובה המוסיקלית לדאע"ש • צפו


פיגועים? פעולות טרור? הפגנות, החרמות וגילויים אנטישמיים? ממה לא סבלה מדינת ישראל בעשרות השנים האחרונות. אבל העם היהודי שמורגל היטב בהישרדות יומיומית, כאן ואינו מתכוון לזוז לשום מקום.



לאור המציאות העגומה השוררת ברחובות ישראל בשבועות האחרונים, החליט ההרכב המוזיקלי JEW2 להתגייס למערכת ההסברה הישראלית, עם קליפ חדש ומיוחד מלווה בשיר האהוב 'עם ישראל חי', כדי לשפר את מצב הרוח הלאומי, ולעורר בכל אחד מאיתנו שלא משנה שום דבר מלבד העבודה הפשוטה ש – עם ישראל חי.

בקליפ, לאחר שקיבלו את ברכת ראש הממשלה, יוצאים חברי ההרכב JEW2 למשימה מיוחדת מסביב לעולם, דרך לונדון, פריז, ואפילו ביירות, כדי להתמודד בגאווה נגד כל המפגינים, המחרימים והמאיימים עלינו בכל יום, באמצעות שלוש מילים בלבד: עם ישראל חי.

חברי ההרכב נתי שיש, אבירם שוקרון ושי ברק מסבירים: "ימים לא פשוטים עוברים עלינו כישראלים בארץ וכיהודים ברחבי העולם. עדכוני החדשות לא מפסיקים לזרום בכל עת, ואיתם הדיווחים על פיגועי טרור והניסיונות לפגע בנו היהודים בארץ ובעולם. חשבנו שבאמצעות השיר 'עם ישראל חי', שכולו מתבסס על אחדות, נוכל להעביר את המסר שאנחנו כאן כדי להישאר, ולתת כוחות, תקווה ואמונה לכל היהודים באשר הם כי: עם ישראל חי".

JEW2 – הרכב מוסיקה יהודית אלקטרונית של המוסיקאים נתי שיש, אבירם שוקרון ושי ברק, המביא איתו אל הבמה את כל שירי המוסיקה היהודית האהובה לאורך השנים, בעיבודים חדשניים המשלבים מוסיקה אלקטרונית לצד מתופפיםLIVE על הבמה.

לפרויקט הייחודי חברו יחד הצמד נתי שיש ואבירם שוקרון, ממובילי תעשיית המוסיקה היהודית, אשר מופיעים למעלה מעשור על הבמות הגדולות ברחבי הארץ ומחוצה לה; למעבד והמפיק המוזיקלי שי ברק, אשר חתום על עשרות לחנים ועיבודים של מיטב המוסיקה היהודית בשנים האחרונות.
מוזיקה דאעש חרם ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד