ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המלמדים נדהמו: על הקו היה הרבי מויז'ניץ

כמה מלמדים בבית שמש הופתעו לקבל שיחת טלפון ישירה מהרבי השוהה בניו יורק • מה עמד מאחורי השיחות?

הרבי מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר
הרבי מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר


אמש (ב') בשעות היום המוקדמות, נדהמו המלמדים והמורות אשר בכיתותיהם מתחנכים ילדי משפחת גשטטנר מהעיר בית שמש, שבימים האחרונים סיימו את ימי השלושים לפטירתו הפתאומית של אביהם הרב אהרן דב בעריש ז"ל, שנפטר בדמי ימיו בדרך לתפילת כל נדרי.

חברי הצוות החינוכי קיבלו שיחת טלפון מניו יורק, כאשר על הקו בצד השני היה האדמו"ר מויז'ניץ השוהה בימים אלו בניו יורק לחיזוק וביסוס קהילות החסידות.

האדמו"ר הזדהה בשמו הפרטי, כאשר לחלק מאנשי החינוך (אם לא לרובן) לקח דקות ארוכות לזהות ולעכל. הרבי מויז'ניץ שלקח על עצמו את כל עול החינוך הגשמי והרוחני של המשפחה, דרש בשלום הילדים, כאשר הוא נכנס לפרטי הפרטים בענייני הלימוד וההצלחה של כל אחד ואחד.

בסיום הבירורים הודה האדמו"ר לכל אחד ואחד מצוות החינוך על מסירותו לחינוך היתומים, ואף הבטיח לעמוד שוב ושוב בקשר למען הצלחת חינוכם.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי צוות החינוך נרעש ונרגש מהשיחה, והבוקר היה הדבר לנושא מרכזי בשיחת היום בחדר הצוות בבתי החינוך השונים ברחבי העיר בית שמש.

גם לפני נסיעתו ביקר האדמו"ר בעיר בית שמש וכיתת את רגליו ממקום למקום ברחבי רמת בית שמש, כדי למצוא דירה נאה ומרווחת לטובת המשפחה.
ויזניץ גשטטנר מורים שיחת טלפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד