י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הסוף לעיכובים בבחינות הרבנות הראשית? חברת 'מרמנת' זכתה במכרז

פרסום ראשון • מעקב 'בחדרי חרדים' - לאחר חודשים ארוכים בהם ממתינים הנבחנים לדיינות ולרבנות לתוצאות המבחנים, ולאחר סדרת כשלים מתמשכת, נראה כי נמצא הפתרון לבעיה • הכירו את המפעילה החדשה של מערך הבחינות, מעתה ואילך

מבחנים לרבנות הראשית. צילום: פלאש 90
מבחנים לרבנות הראשית. צילום: פלאש 90


פרסום ראשון - סוף לעיכובים בתוצאות מבחני הרבנות? לאחר חודשים של המתנה, זכתה חברת 'מרמנת' במכרז לניהול מערך הבחינות ברבנות הראשית, מה שישים סוף לעיכובים בתוצאות הבחינות ולכשל המתמשך בטיפול בנושא.

בעקבות תלונות של נבחנים רבים על עיכוב משמעותי בתוצאות של מבחנים שנערכו על ידי הרבנות הראשית לישראל במספר תחומים לדיינות ולרבנות שסוקרו בהרחבה ב'בחדרי חרדים', נערך לאחרונה מכרז שעליו התמודדו שבע חברות גדולות לניהול פרויקטים, שניסו לקבל לידם את ניהול מערך הבחינות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שזכתה במכרז לניהול מערך הבחינות ברבנות הראשית היא חברת ״מרמנת״. 'מרמנת' היא זכיינית וותיקה של משרד החינוך ומהחברות המובילות בישראל. לחברה תהיה אתגר לא קל לעמוד בלוח זמנים, זאת בגלל העובדה שלבחינות השונות ברבנות ניגשים מעל ל-6000 נבחנים בשנה. יצוין כי מי שניהל עד היום את מערך המבחנים היה מחלקה בתוך הרבנות הראשית, שרשמה כשלים רבים בעמידה בזמני סיום בדיקת המבחנים.

מרמנת הוקמה ב־1994 כחברה שמספקת שירותי ייעוץ, לוגיסטיקה ואדמיניסטרציה בעיקר עבור המגזר הציבורי. היא נמצאת בבעלות משותפת של אמנת ומרטנס־הופמן אחזקות בע"מ - ועל שמן היא אף קרויה, שילוב של מרטנס־הופמן ואמנת. לפי דיווחי החברה היא מעסיקה כ-6000 עובדים, מנכ"לית החברה היא חנה ליפשיץ.

כזכור, 'בחדרי חרדים' חשף בעבר מקרים רבים בהם המתינו נבחנים לתוצאות במשך חודשים רבים ואף יותר, זמן רב לאחר התאריך הרשמי.

גורם שמעורב בנושא שוחח עם 'בחדרי חרדים' אישר את הפרטים והביע שביעות רצון מהמהלך המשמעותי שישפר את מערך הבחינות ויקצר את זמן ההמתנה לתוצאות, מה שגרם לעוול נוראי שפגע בנבחנים.
בחינות רבנות ראשית דיינות ציונים מבחנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד