כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

דסקל נקלע לסערה כשיצא להגנת חברו החשוד

ארגון JCW פרסם את תמונת מפיק נודע בארה"ב, כחשוד בפגיעה בילדים • חברו הזמר שלומי דסקל נחלץ להגנתו

דסקל נקלע לסערה כשיצא להגנת חברו החשוד


הזמר שלומי דסקל נקלע לעין הסערה: לפני מספר ימים פירסם ארגון בארצות הברית העוסק במאבק במבוגרים הפוגעים בילדים (Jewish Community Watch), שם ותמונה של דמות מפורסמת בעולם המוסיקה החסידי, אדם שדסקל עצמו עובד עימו בהפקות מוסיקליות רבות ובאירועים, כמי שחשוד בפגיעה בילדים. שמו של האיש פורסם כחשוד במעשים מזה כעשרים שנה.

תלונות למשטרה לא הוגשו, ובדומה לפעילות 'פורום תקנה' בארץ - אנשי הארגון בודקים בעצמם את התלונות, ולאחר החלטה שלהם הם קובעים את אשמת החשוד ומפנים אותו לסדרת פעולות, כטיפול בבעיותיו, התנצלות ופיצוי הנפגעים.



לטענתם, תלונות רבות הצטברו על שולחנם בעניינו, אך החשוד הפעם התעלם מאזהרותיהם ותלונותיהם והמשיך במעלליו, ובעקבות כך הוחלט לפרסם את פרטיו האישיים בפומבי ולהוקיעו.

דסקל, אחד הזמרים הפופולריים בקרב יהדות ארצות-הברית כיום, ומי שמופיע כמעט בכל ערב, צולם כשהוא מגן על חברו ואומר: "יש גם את החבר'ה האלה - אפשר לעשות את זה לי, ואפשר לעשות את זה לכם. טלפון אחד (מתבכיין) 'הבחור נגע בי, הבחור עשה לי משהו' (והמענה) אוקי, בוא אלינו אנחנו רוצים לדבר איתך, אנחנו רוצים לעזור לך, ומי עשה לך, הבחור הזה? ולמחרת מפרסמים את שמו".

בכך למעשה הפך דסקל למעורב בפרשה המסעירה את תעשיית המוסיקה בארה"ב, על אף שאין לו שום קשר למעשים המיוחסים על פי אותו חשד אותו ארגון, לחברו.
דסקל טייטלבוים מפיק ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד