כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בשורה בבית שמש: דירה החל מ-750 אלף שקל

בעוד דירת שלושה חדרים בבית שמש עולה לא פחות ממיליון שקל, הצליחה חברת 'קידום' המנהלת את פרויקט 'הר המלך' לשבור שוב את השוק ולמכור דירות החל מ-750 אלף שקל • מדובר בפרויקט הראשון ברמת בית שמש ג'2 שמקבל היתרי בניה • בשבוע הבא יוזמו הרוכשים לבחירת הדירות

בנייה בבית שמש. צילום: פלאש 90
בנייה בבית שמש. צילום: פלאש 90





היתרי הבניה הראשונים ברמת בית שמש ג'2 אושרו אתמול ופרויקט 'הר המלך' בניהולו של הרב אברהם מרדכי ברגר מנכ"ל חברת 'קידום', קיבל היתרי בניה לאחר שהשלימו את כל האישורים הנדרשים – ובכך הינו הפרויקט הראשון במתחם כולו שמקבל היתר בניה עוד לפני קבלנים שזכו גם הם במכרז. על היתרי הבניה חתום משה מונטג, ממונה הבניה בעירייה, שאף ערך מעמד לחיים צנוע במשרדו לרגל החתימה.

על היתרי הבניה חתום משה מונטג, ממונה אגף הנדסה בעירייה, שאף ערך מעמד לחיים צנוע במשרדו לרגל החתימה. הרב מונטג הביע קורת רוח מרובה על מאמציו שנשאו פרי בקידום הבניה במטרה לפתור את מצוקת הדיור.

מדובר בפרויקט גדול של 122 יח"ד, כשמחירי דירות שלושה חדרים יתחילו מ – 750 אלף שקל ומעלה, בו בזמן שכיום דירות כאלו נמכרות במחיר של כמיליון שקל. המחירים הללו מתאפשרים אך ורק בגלל התנהלותו המקצועית של הרב ברגר מחברת קידום, שהצליחה בתמחור נכון להגיע להישגים אלו. המרכיב המרכזי בקבוצת רכישה הוא כידוע, מקצועיות, ואצל הרב ברגר כבר מדובר בפעם השנייה במכרזים בבית שמש בו הוא מקבל ראשון היתר בניה ומתקדם בבנייה מיידית.




מונטג בלחיים לרגל קבלת היתרי הבנייה צילום: מונטג בלחיים לרגל קבלת היתרי הבנייה
מונטג בלחיים לרגל קבלת היתרי הבנייה


הר המלך הינו פרויקט ייחודי מבחינת כמות דירות 3 חדרים שנועד להקל על הזוגות הצעירים (84 מתוך 122). כמו כן בתכנון הדירה נילקח מראש בחשבון אופציה ממשית לחדר נוסף והותרת זכויות בניה למימוש מיידי, ואף כבר הוגשו לאגף התכנון בעירייה, מה שייקל בהליך הוצאת ההיתרים לבניית החדר העתידי. גודל המרפסת הממוצעת, 12 מ"ר בדגש על גודל מכובד למרפסות סוכה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בעקבות קבלת היתרי הבניה בימים הקרובים יוזמנו הרוכשים, לפי סדר הגרלה, לבחור את דירותיהם – ובעוד מספר חודשים, לאחר שיושלם ההליך הליווי הבנקאי כולל בדיקת איתנות פיננסית של הרוכשים על ידי הבנק, יצא הפרויקט לדרך ובתוך כשנתיים יקבלו הרוכשים הראשונים את המפתחות לדירות.

יצויין עוד, כי תכנון הפרויקט החל לאחר בדיקה קפדנית בתיאום עם "אתרא קדישא", שהתבצעה באמצעות חשיפת המתחם כולו, וקידוחי דרילים סביב נקודות רגישות במתחם לקביעת מיקומם והיקפם של מערות, ולוודא אי הימצאותם של מערות נוספות. לאחר קבלת אינדקציה ברורה החל בתכנון הפרויקט, תוך התאמה לאילוצים אלו.
היתרי בנייה משה מונטג בית שמש בנייה הר המלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד