י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לאחר הסערה, ארליך מפרסם טור הבהרה

טור שפרסם בשבוע שעבר הקורא לערבים "שלא לרצוח חרדים" עורר סערה רבתי - היום מפרסם ארליך טור תחת הכותרת - "סליחה"

צילום: נתי שוחט, פלאש90
צילום: נתי שוחט, פלאש90


לאחר סערת הטור שפרסם סגן עורך 'משפחה' אריה ארליך, הפונה למגזר הערבי בבקשה "שלא לרצוח חרדים", מפרסם היום (ה') ארליך טור הבהרה, תחת הכותרת "סליחה".

בטור אומר ארליך כי "לאף אחד מקוראי העיתון לא מגיע לחשוב ולו לרגע ולו בטעות, שהוא קורא טור שמבקש מטרוריסטים שפלים לכוון את נשקם לאוכלוסיות אחרות ולהניח רק לחרדים. ובכלל, לאף אחד לא מגיע לחשוב שהעיתון באמת פונה לטרוריסטים שפלים ומציג בפניהם בקשה כלשהי".

ארליך מוסיף ומסביר כי "מופרך לחשוב שיהודי חרדי, או אדם שראשו על כתפיו יגלה הבנה לטרור הפלסטיני... אבל בדיוק על מקרים כאלה אמרו חז"ל: 'חכמים היזהרו בדבריכם'...".

הוא מסיים: "בשוך סערת הטור שזכה לכל כך הרבה שיתופים, לכל כך הרבה תמיהות לכל כך הרבה גינויים ואי הבנות, אני ניצב בפני קוראיי בנמיכות רוח ומבקש את סליחתם בענווה גדולה".

כזכור, בשבוע שעבר פרסם ארליך טור בו הוא פונה לערביי ישראל בקטע בשפה הערבית ובהמשך בעברית. לטענת ארליך, במגזר החרדי קיימת התנגדות נחרצת לעליה להר הבית, ומשום כך הוא מסיים את הטור בקריאה לערבים "שלא לרצוח חרדים", באינתיפאדה בה נדמה כי החרדים הפכו ליעד מרכזי.

הדברים עוררו סערה רבה, בעיקר משום פרשנות שגויה שהוענקה לדבריו של ארליך, כאילו כביכול יש הצדקה ברצח של יהודים שעולים להר הבית, וקריאתו לערבים "לא לרצוח חרדים". היום, כאמור, מתפרסם טור ההבהרה של ארליך.
אריה ארליך משפחה עיתונות חרדית פלסטינים הר הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד