י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פיגוע דקירה בשער בנימין: חרדי מתל ציון נפצע קשה

פיגוע דקירה בשער בנימין, סמוך לרמי לוי: מחבל תקף חרדי תושב תל ציון, דקר אותו בחזה ובגב ופצע אותו קשה • בפנים: שמו המלא לתפילה • כוחות הביטחון עורכים סריקות אחר המחבל שנמלט • מתעדכן תיעוד

צילום: איציק כהן מדברים תקשורת
צילום: איציק כהן מדברים תקשורת


גל הטרור נמשך גם ביום שישי: פיגוע דקירה בשעות הצהריים באזור התעשייה שער בנימין, סמוך לרמי לוי. המחבל תקף בסכין ישראלי כבן 40 ופצע אותו באורח קשה - ונמלט. נערכות סריקות לאיתורו.

הישראלי טופל על ידי כונני איחוד הצלה וצוותי מגן דוד אדום, ופונה במצב קשה עם דקירות בגב ובחזה לבית החולים שערי צדק בירושלים, כאשר נשקפת סכנה לחייו.

בני משפחתו מבקשים להעתיר בתפילה עבור שמואל בן הינדא זיסל איילה מתוקה לרפו"ש.

נבדק חשד כי המחבל נמלט מהמקום בסיוע רכב מילוט. כוחות הביטחון עורכים סריקות באזור.


צילום: איציק כהן מדברים תקשורת

דוד מימון, מתנדב באיחוד הצלה סניף 'בנימין', סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באדם שנדקר בפלג גוף עליון בכניסה לאיזור התעשייה. לאחר טיפול רפואי ראשוני שהענקנו לו בזירה יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים. כוחות הביטחון מבצעים סריקות לאיתור המפגע".

יהודה גולדברג סגן מנהל המוקד הארצי של איחוד הצלה הוסיף: "יחד עם מתנדבי יחידת האופנועים של איחוד הצלה ערכנו סריקות בכל המתחם בכדי לשלול הימצאות נפגעים נוספים, והענקנו בזירה סיוע למספר נפגעי חרדה, כוחות הביטחון מבצעים סריקות לאיתור המפגע".

פאראמדיק מד"א חגי בר-טוב שהיה בסמוך למקום סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי על המדרכה גבר בשנות ה-30 בהכרה מלאה כשהוא דקור בפלג גופו העליון, יחד עם כוח רפואה צבאי שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים שכלל חבישות, נוזלים ותרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א במהירות לחדר הטראומה בבי"ח שע"צ כשמצבו מוגדר קשה".

אבי רואה ראש המועצה האזורית מטה בנימין: "אנחנו נמצאים בעיצומו של גל טרור המכה בכל רחבי הארץ. כל האזור מתפקד בנוהל חירום והצבא וכוחות הבטחון משקיעים המון כוחות כדי להגן על התושבים. אנחנו נמשיך להרים ראשולעמוד איתנים נגד אלו המנסים לפגע בנו. אני שולח איחולי החלמה מהירים לפצוע ומחזק את התושבים ואת כוחות הבטחון".

ישראל גנץ סגן ראש המוא"ז בנימין: "הטרור הערבי לא פוסח על שום אזור בארץ. היום ברור לכולם שאין הבדל אמיתי בין באר שבע עפולה או שער בנימין. הדרך להלחם בטרור היא לגדוע את התקווה שלו ולהכריז עכשיו ביטול הרעיון ההזוי של שתי מדינות. אנו קוראים לתושבים לשמור על עירנות אך להמשיך בשגרת החיים".

מדוברות הישוב תל ציון נמסר: "בשעה האחרונה נדקר תושב הישוב באורח קשה באזור התעשיה שער בנימין. הציבור נקרא להתפלל עבור שמואל בן חוה לרפו"ש. בשל כך, על פי בקשת הרב גולדברג, יתכנסו תושבי הישוב לתפילת רבים לרפואת הפצוע תושב הישוב בשעה 16.00 בבית הכנסת אבי עזרי. הצוותים המקצועים של הנהלת היישוב והמועצה מלווים באופן צמוד את המשפחה. והן אל כביר לא ימאס".

מעט מוקדם יותר בוצע פיגוע דריסה בגשר חלחול שמצפון לחברון במהלך הפרות סדר. המחבלת, סרוואת שראעווי, נורתה ופונתה במצב קשה לבית החולים שערי צדק בירושלים - שם מתה מפצעיה.

צילום: איציק כהן מדברים תקשורת




















פצוע דקירה שער בנימין רמי לוי תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד