כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

דרעי דורש: לפטר את המסביר הלאומי

על רקע התבטאויתיו נגד הנשיא ריבלין, אובמה והחרדים: "נתניהו הבטיח שישקול את המינוי מחדש - מקווה שיעשה זאת"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


סערת המסביר הלאומי: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, מצטרף למתנגדים למינויו של ד"ר רן ברץ, לראש מטה ההסברה הלאומי, כך פרסם הערב (מוצ"ש) ברק רביד ב'הארץ'.

יו"ר ש"ס, שר הגליל, הנגב והפריפריה, אריה דרעי, מתנגד למינויו ראש מטה ההסברה הלאומי החדש רן ברץ, בעקבות התבטאויותיו נגד נשיא המדינה רובי ריבלין, נשיא ארה"ב ברק אובמה ונגד המגזר החרדי.

מלשכת השר דרעי נמסר כי: "יו"ר ש״ס השר אריה דרעי, מקווה ומאמין שרה״מ נתניהו ישקול שוב כפי שהבטיח, את מינוי ד״ר רן ברץ לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי".

כזכור, ביום חמישי אמר גורם מדיני ל'בחדרי חרדים', כי ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לבטל את מינויו של ברץ לתפקיד, בעקבות הביקורת החריפה נגד המינוי בישראל ובארה"ב.

ראש הממשלה נתניהו הודיע ביום חמישי כי הינו מתנער מדבריו של ברץ ויפגש איתו לאחר שובו מהמסע המדיני לארה"ב, אליו יצא מחר.

ברץ פרסם פוסט ובו תקף את הנשיא ריבלין: "זה אומר הרבה שהנשיא טס במחלקת תיירים. בעיקר זה אומר שהוא דמות שולית כל כך עד שאין שום חשש לחייו".

כך גם תקף ברץ את המגזר החרדי וכתב במאמר באתר 'מידה': "נתחיל עם האלימות בעולם החרדי. אמנם נכון, ניתן לטעון שבעבר החרדים היו אלימים יותר. בצעירותי הם היו זורקי אבנים סדרתיים בשבתות, מפגינים באלימות נגד שוטרים, מבעירים פחי זבל וחוסמים רחובות. כל זה שכך בשנים האחרונות. אבל מדוע? הסיבה פשוטה. החרדים לא התמתנו, אלא ישראל נכנעה לתכתיבי המגזר".
דרעי ברץ שס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד