א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הראשל"צ מתערב ברדיו: אוסר על שידור שיעורו ב'קול ברמה'

לאחר ש'קול ברמה' מפרסם מכתב שבו הרב הראשי הספרדי הגר"י יוסף, מאשר לשדר את שיעורו השבועי - מפרסם הערב הרב מכתב התוקף את הערוץ ואוסר על שידור שיעורו

הגר"י יוסף על רקע מכתבו
הגר"י יוסף על רקע מכתבו


הראשל"צ מתערב בתחרות שבין כלי התקשורת החרדים: הרב הראשי הספרדי הראשל"צ הגר"י יוסף, מפרסם אמש (מוצ"ש), מכתב חסר תקדים, בו הוא מעניק שבחים לערוץ 'קול חי', ואוסר על שידור שיעורו השבועי בערוץ 'קול ברמה'.

במכתב שפרסם הרב יוסף הוא כותב: "הנני לברך בזה את הנהלת רדיו מורשת וכן את הנהלת רדיו קול חי שמעבירים את השיעור במוצ"ש בלוויין מבית הכנסת היזדים, וראיתי להודיע בזה שאין רשות לאף רדיו לשדר את השיעור ללא אישורי".

הרב יוסף מוסיף "ובלאו הכי, שומר נפשו ירחיק עצמו מהאזנה לכלי תקשורת שאינם נשמעים לגדולי ישראל".

כזכור, ערוץ הרדיו 'קול ברמה', ששידר בעבר את השיעור, חדל מכך, בעקבות מאבקים פוליטיים בין מפלגת ש"ס, לתנועת 'יחד' המזוהה עם אלי ישי ואשר בו תמך הערוץ.

רדיו 'קול חי' המזוהה עם מפלגת ש"ס, הודיע השבוע על התחלת שידור השיעור השבועי ברדיו מידי מוצאי שבת, מהלך שעורר לחץ ברדיו 'קול ברמה'.

כתוצאה מכך הודיע ערוץ 'קול ברמה', על כך שיחזור וישדר גם הוא את השיעור. ואכן החל בכך.

הערוץ אף פרסם כי הראש"ל אישר את השידור וכתב: "אנו גאים להיות תחנת הרדיו החרדית-ספרדית המובילה בישראל - שיעורו השבועי של מרן הראשון לציון, הגאון הרב יצחק יוסף, יועבר בשידור חי לאחר שיעורו של אביו, מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, ויגרום בוודאי לברכה ושמחה, לכל המשתוקקים לשמוע את דבר ה'".

תחנת הרדיו אף הוסיפה כי, "הערב בסיכום שהושג בין בית מרן הראשון לציון למנכ"ל רדיו "קול ברמה" אריאל דרעי : שיעורו השבועי של מרן הגאון הרב יצחק יוסף יועבר בשידור חי ברדיו "קול ברמה. באיגרת ששיגר מנכ"ל תחנת הרדיו למרן נאמר, "הנה ראינו לייקר ולכבוד להעביר את שיעורו השבועי של כבודו בתחנת הרדיו 'קול ברמה' אשר יסודה ומוסדה בקודש על ידי מורינו ורבינו פאר הדור והדרו הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, לתועלת ולזכות הרבים המאזינים לרדיו בכל רחבי הארץ, אשר נפשם תאווה לשמוע דבר ה'".

דרעי הוסיף וציין, "באנו בכך להסיר דעת המלעיזים והמשטינים ומחרחרי הריב ולהרבות אהבת ישראל ואחדות העם". מרן הראשון לציון שיגר את המכתב באמצעות שליח מיוחד בחזרה אל מנכ"ל הרדיו כשהוא כותב בכתב ידו את המילים "מאשר" ומוסיף את חתימתו".

בתגובה לכך הגיע המכתב אמש, המתנער מהדברים ואשר היכה את ראשי ומנהלי 'קול ברמה' בהלם.
הרב יצחק יוסף קול ברמה הראשון לציון מכתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 116 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד