י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ראש מערך ההסברה שמינה נתניהו ביזה את הגר"ע יוסף זצ"ל

ראש הממשלה נתניהו לא פרסם את החלטתו הרשמית בעניין רן ברץ, שמונה בחטף לראש מערך ההסברה הלאומי • רק לאחר המינוי החלו להתגלות אמירותיו הבעייתיות, "בחדרי" מפרסם לראשונה התבטאות נוספת - שערורייתית מקודמותיה

ראש מערך ההסברה שמינה נתניהו ביזה את הגר"ע יוסף זצ"ל


לא רק אובמה וריבלין. מתברר כי רן ברץ, מי שמונה בשבוע שעבר על ידי ראש הממשלה לעמוד בראש מערך ההסברה הלאומית - אף פגע וזילזל בכבודו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל.

סערת הסתבכותו של ראש מערך ההסברה הלאומי החדש רן ברץ מגיעה גם למנהיגי המגזר החרדי. 'בחדרי חרדים' מפרסם לראשונה הבוקר (א') כי ברץ כתב סטטוס בדף הפייסבוק האישי שלו בתאריך 29 בדצמבר 2014 ובו אמירות פוגעניות על הגר"ע יוסף זצ"ל - בין היתר טען כי הוא "הזיק למדינת ישראל".

(עדכון 8:45) ש"ס מפרסמת גינוי: "תנועת ש״ס מגנה בחריפות את דברי הבלע של ד״ר רן ברץ, נגד מרן הרב עובדיה יוסף זצ״ל. בתנועת ש״ס אמרו הבוקר כי דבריו של ברץ נגד מרן עובדיה יוסף זצ״ל מוכיחים באופן נחרץ את חוסר שיקול דעתו ואת חוסר התאמתו המוחלטת לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי".

הפוסט על מרן זצ"ל, מצטרף לשורה ארוכה של פרסומים, בהם התבטא האיש בצורה שאינה ראויה. בסוף השבוע מיהר לפרסם הבהרה ואף התנצל - אולם אחר הסערה העולמית בעקבות דבריו, כשגם מזכיר המדינה האמריקני התייחס אליהם, נראה שכדברי הגורם המדיני ל'בחדרי' בסוף השבוע - מינויו לא יצא לפועל ונתניהו יאלץ לחזור בו.

"ראיתי אצל עמית סגל את הוידאו החדש של הרב עובדיה. אז אמנם נכון: הרב עובדיה נתן תחושת כבוד ושייכות לרבים, ובכל זאת דעתי הכללית על המפעל שלו שלילית מאוד. הוא הזיק לא רק למדינת ישראל, אלא גם במידה רבה לאותם אנשים שלהם בא לעזור. גם מובן מאליו שאידיאולוגית אני והרב עובדיה היינו די הפוכים כמעט בכל שאלה פוליטית, ואין לי שום יחס משמעותי לפסיקותיו או לחכמתו התורנית", כתב ברץ בזלזול.

עם זאת, כדי 'להמתיק את הגלולה', הוסיף: "אבל למרות כל אלו, בכל פעם שאני רואה אותו אני מתאהב בו וסולח על הכל. זהו, אין איזו תובנה, סתם רציתי לשתף".

כזכור, בימים האחרונים פורסמו התבטאויות מביכות של ברץ כנגד נשיא המדינה רובי ריבלין, נשיא ארה"ב ברק אובמה, מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי ונגד המגזר החרדי.

אמש נמסר מלשכת השר דרעי כי "יו"ר ש״ס השר אריה דרעי, מקווה ומאמין שרה״מ נתניהו ישקול שוב כפי שהבטיח, את מינוי ד״ר רן ברץ לתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי". על פי הדיווח ב'הארץ' דרעי הצטרף למתנגדים למינוי ברץ.

יצויין כי ביום חמישי שעבר פורסם לראשונה בתקשורת, מפי גורם מדיני בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר החליט לבטל את מינויו של ברץ לתפקיד - בעקבות ההתבטאויות המביכות.
ברץ הגר''ע יוסף פייסבוק סטטוס דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד