ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

צפו: המחבלת מביתר מדברת עם המאבטח החרדי - ותוקפת אותו

וידאו ממצלמת האבטחה: מחבלת מגיעה לכניסה לביתר עילית, משוחחת עם המאבטח החרדי שניצב במקום ומגישה לו תעודת זהות לבדיקה, ואז מנסה לדקור אותו • ראש העיר בהחלטה מהירה: גירוש כל הפועלים הערבים מהעיר

צפו: המחבלת מביתר מדברת עם המאבטח החרדי - ותוקפת אותו


הבוקר (א) בשעה 11:00 הגיעה מחבלת בת 22 תושבת כפר חוסאן הסמוך, ניגשה אל המאבטח עם תעודת זהות, ותוך כדי שהוא בחן את התעודה - היא שלפה סכין ודקרה אותו בפלג גופו העליון.

המאבטח, חרדי תושב העיר, פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, שם הוא מטופל עם דקירה קלה בבטנו, ואילו המחבלת שנורתה ונפצעה, פונתה במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם.



בתיעוד מצלמת האבטחה ניתן לראות את המאבטח בודק את תעודת הזהות של המחבלת, תוך כדי שהוא מתרחק ממנה מעט ונשמר, כאשר לפתע המחבלת מוציאה מתוך התיק סכין ומתנפלת עליו.

בעקבות האירוע, בהתייעצות בין ראש העיר מאיר רובינשטיין ובין מח"ט הגזרה, הוחלט להוציא מיידית את כל הפועלים הפלסטינים מהעיר, ולהפסיק את עבודתם עד להודעה חדשה.

ראש העיר הגיע לאחר הפיגוע למוקד החירום העירוני יחד עם סגניו, שם קיבל סקירה מלאה ממנהל המוקד גיא עקריב.

יהודה פייג מתנדב איחוד הצלה ומד"א סיפר: "אזרח שהיה במחסום עדכן אותי טלפונית שיש פיגוע דקירה בכניסה לישוב, יצאתי מיידית למקום תוך כדי שעדכנתי בגל הקשר של איחוד הצלה שיש אירוע חריג במחסום. המאבטח למרבה הנס נפצע קלות בלבד ופונה לבית החולים. במהלך הטיפול החלו עימותים של תושבי הכפר הסמוך עם כוחות הביטחון. המחבלת פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשהיא בהכרה". 
ביתר מחבלת דקירה מאבטח חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד