כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

חתנו של הגר"י יוסף: "יש דברים שהוא לא יכול לעשות בגלל שיהרגו אותו"

סערת השיעור • חתנו של הגר"י יוסף מאשר: "רדיו 'קול ברמה', קיבל אישור לשדר את שיעורו השבועי"

הראשל"צ עם חתנו הרב ברוך דרעי. צילום: יעקב כהן
הראשל"צ עם חתנו הרב ברוך דרעי. צילום: יעקב כהן


סערת שידור השיעור השבועי של הגר"י יוסף ברדיו: בשיחה מוקלטת עם מנכ"ל ערוץ 'קול ברמה', חתנו של הרב מאשר, כי אכן הרדיו קיבל אישור לשדר את שיעורו השבועי.

הסערה שפרצה אמש במלוא עוזה - לאחר מכתב מתוקשר בו אסר הרב הראשי הספרדי להעביר את שיעורו ב'קול ברמה' - מקבלת תפנית חדשה.

עתה מתפרסמת הקלטת חתנו - הרב ברוך דרעי ראש כולל 'קול אליהו', בשיחה עם מנכ"ל 'קול ברמה' עו"ד אריאל דרעי, ממנה עולה, כי אכן הגר"י יוסף אישר את השיעור.

בהקלטה שנחשפה הערב על ידי יאיר שרקי בערוץ 2, נשמע חתנו של הרב יצחק יוסף אומר: "הוא אמר לי שאין שום בעיה שיעבירו את השיעור. אמרתי לו: 'הרב אם יתקשרו ואם החבר'ה יגידו להם פה, שם'.. הוא אמר לי: 'אתה יכול להגיד להם שיעבירו את השיעור'. מה, אם הם סומכים עליך שככה אני אמרתי לך, זה לא אמורה להיות שום בעיה. אמרתי לו:'הרב אם לא יאמינו ואם לא יתייחסו לאף אחד?' והוא אמר לי כן, כן. במאה אחוז.

החתן מוסיף ואומר לאריאל דרעי, את דעתו האישית: "אני יסביר לך יכול להיות שחמי יש דברים שהוא לא יכול לעשות אותם בשביל שאחרי זה אתה מבין לא יהרגו אותו ויגידו לו איך זה".

בתגובה לערוץ 2 אמר הרב ברוך דרעי בנו של הגר"י דרעי רבה של באר שבע: "אין זו הפעם הראשונה שהאנשים הללו עושים שימוש מניפולטיבי בהקלטות תוך הטעיית הציבור".

נזכיר כי רדיו 'קול ברמה' חדל מלהעביר את שיעור הרב יצחק, בעת שבמהלך השידור, לפני הבחירות, השתתף נשיא מועצת החכמים הגר"ש כהן בשיעור ושם תקף את הרדיו - הדברים שנשמעו בשידור חי הביאו להורדת השיעור מיידית, מאז חדלו מלשדרו.

אתמול, מוצ"ש, עם הצטרפות רדיו קול-חי להעברת השידור, שבו ב'קול ברמה' להעביר את השיעור בשידור חי. עם תום השיעור, פירסם הרב יצחק מכתב בכתב ידו בו הוא מחזק את רדיו מורשת וקול חי המעבירים את שיעוריו, ומבלי להזכיר את קול-ברמה בפומבי ציין "וראיתי להודיע בזה שאין רשות לאף רדיו לשדר את השיעור ללא אישורי". הרב יוסף הוסיף "ובלאו הכי, שומר נפשו ירחיק עצמו מהאזנה לכלי תקשורת שאינם נשמעים לגדולי ישראל".
הרב יצחק יוסף שיעור קול ברמה ברוך דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד