כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

'צה"ל מהדרין': מתחם צבאי חדש לחרדים

מתחם נפרד לקליטת חיילים חרדים, נפתח במחנה צריפין • כולל: בית כנסת, אוכל מהדרין ועוד • צפו

'צה"ל מהדרין': מתחם צבאי חדש לחרדים


בטקס חגיגי נפתח היום (א'), מתחם הטירונות החדש לחרדים בשח"ר אט"ל (אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה). המתחם מתייחד בכך שהינו נפרד לגמרי, ללא חיילות.

המתחם החדש שממוקם במחנה צריפין ייתן מענה לפעילות שח"ר ונצח יהודה באט"ל, ויכלול מתחם טירונות חדשני ומרווח, מתחם הכשרות מקצועי לרפואה, מכונאות, מש"קים ומגוון קורסים והכשרות במקצועות שמסלול שח"ר מציע לציבור החרדי.

יוסף כהן, רמ"ד שח"ר ונצח אט"ל ומי שאמון על הפרויקט המיוחד, ברך את המשתתפים בטקס החגיגי והביע את שמחתו על כך שראשי הפיקוד באט"ל ובראשם רמ"ט אט"ל, תא"ל נחמיה סוקל רואים בשח"ר ונצח אט"ל מנוף אמיתי לשילוב החרדים בצה"ל בפרט ובתעשייה הציבורית בכלל.

רמ"ט אט"ל, תא"ל נחמיה סוקל אמר לסיום: "אנו רואים עצמנו אחראים על השרות של החרדים באט"ל ואלו שממשיכים את התהליך שהתחלנו בשנים האחרונות לשילוב החרדים בצה"ל בכלליו ובאגף אט"ל בייחוד.

"הצלחנו בשנים האחרונות להגדיל את כמויות הגיוסים של החיילים החרדים. במאמץ משולב החלנו בניית מתחם החרדים בצריפין. מתקן זה ייתן את כלל התנאים לחיילים החרדים כגון אוכל כשר למהדרין ומעטפת תקינה ואיכותית. אנו מתכננים מהלך בקריית ההדרכה בשנים הקרובות להקים ביה"ס לטירונות חרדים שיכלול את כלל הגיוסים של החרדים אשר עתיד להבנות בשנים הקרובות".









מזוזה צהל שחר צריפין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד