ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ונציה בדרום: צפו באשקלון מוצפת

הגשם תקף את אשקלון: כביש קרס ברחוב בן יהודה, בית החולים ברזילי הוצף ויחידת השיטור הימי התגייסה

ונציה בדרום: צפו באשקלון מוצפת
משטרה


בשעות האחרונות (ב') דווח למוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על הצפות רבות בעיר אשקלון. בעקבות הגשמים וההצפות שנגרמו במספר רחובות בעיר - נתקעו מספר כלי רכב. כוחות של משטרת אשקלון פועלים בשעה זו יחד עם גורמים מעיריית אשקלון וכוחות ההצלה בכדי לסייע לאזרחים ולכוון את התנועה.

לעזרה נחלצה גם יחידת השיטור הימי של מרחב לכיש אשר חבריה עוסקים ביחד עם גורמי ההצלה והרשות המקומית בפעילות אינטנסיבית על מנת לוודא כי אין לכודים או נפגעים במוקדי ההצפות.


צילום: חטיבת דובר המשטרה ודוד אביעוז דוברות ברזילי

הנזק המשמעותי ביותר נגרם ברחוב בן יהודה בעיר, שם קרס קטע כביש ומדרכה עקב בור שנפער במקום. המשטרה החליטה לסגור את הרחוב לתנועת כלי רכב עד להודעה חדשה. בשלב זה לא דווח על נפגעים.

השוטרים נכנסים לתוך המים ובודקים רכבים שהוצפו ונתקעו. בתוך כך חילצו הכוחות מספר אזרחים שנתקעו. בשלב זה אין דיווח על נפגעים.

כמות הגשמים החריגה והנדירה שירדה בזמן קצר מאוד באשקלון לא פסחה על המרכז הרפואי ברזילי. בעקבות כך היו הצפות כמעט בכול שטחי ואגפי בית החולים. בחסדי שמים אין פגיעה בנפש וכול המכשור החיוני להצלת חיים פועל. בבית החולים הוקם מטה חירום הפועל בתיאום עם משרד הבריאות ומד"א והפעילות הבלתי דחופה הופסקה. בשלב זה מטפלים בהצפות, בעיקר במבנים החיוניים לפעילות הדחופה והכוונה היא לחזור לפעילות רגילה בהדרגה ומהר ככול שניתן.
הציבור מתבקש להתעדכן.

מהמשטרה נמסר כי נפתחה לתנועת כלי רכב היציאה הדרומית של העיר (מכיוון כביש 4, צומת קצ״א). כמו כן כוחות גדולים של משטרת אשקלון יחד עם גורמי ההצלה והרשות עדיין פועלים במרץ בכדי להשיב את חיי תושבי העיר למסלולם.

להלן הרחובות/קטעים העיקריים שסגורים לתנועת כלי רכב גם בשעה זו:
קטע מרחוב בן יהודה בשל בור שנפער בכביש.
רחוב השמשונים סמוך לתחנת הדלק בשל הצפה.
קטע מרחוב הנמר בשל הצפה.
קטע מרחוב נחליאלי בשל הצפה.

צילום: חטיבת דובר המשטרה








הצפות אשקלון ברזילי מים חילוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד