כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

צמרת שירות התעסוקה בביקור מקצועי במרכז 'כיוון'

עו"ד משה שמעוני והנהלת שירות התעסוקה התארחו במרכז 'כיוון' ונפגשו עם בכירי המרכז

צמרת שירות התעסוקה בביקור מקצועי במרכז 'כיוון'


"אני נרגש לראות מקום כל כך מקצועי, המיועד לציבור החרדי, ואני מברך אתכם על ההישגים המבורכים שהשגתם בזמן קצר כל כך", דברים אלה אמר עו"ד משה שמעוני יו"ר מועצת שירות התעסוקה בביקורו במרכז 'כיון' בירושלים. בדבריו הודה עו"ד שמעוני למנכ"ל קרן ק.מ.ח. מרדכי פלדשטיין וסגנו עו"ד אברהם יוסטמן מפעילי המרכז, על שיתוף הפעולה הקיים עם שירות התעסוקה וקרא להרחיבו.

מנכ"ל שירות התעסוקה מר בועז הירש, קרא לבחון דרכים להגביר את יכולותיו של המרכז גם באמצעות מתן שוברים ייעודיים להכשרה מקצועית שיחולקו לפונים אל המרכז ויהוו כלי נוסף בדרך לפתרון תעסוקתי נאות. ואמר כי יהיה מוכן לבדוק אפשרות שיועצי שירות התעסוקה יעבירו בעצמם משרות איכות לאיוש ליועצי מרכז 'כיוון' במטרה לאחד כוחות בדרך להשמה יעילה לטובת האזרח.

לאחר סיור בין אגפי המרכז שהוביל מנהל המרכז מר יחיאל אמויאל, סקר מרדכי פלדשטיין, מנכ"ל קמח את שיתוף הפעולה הפורה בין הקרן למשרד הכלכלה בכלל ולשירות התעסוקה בפרט ועמד על הקשיים עמם מתמודד המרכז. מרדכי פלדשטיין ביקש מראשי שירות התעסוקה לראות בקרן קמח שותפה טבעית ופוטנציאלית לכל פעילות שתקדם תעסוקת חרדים בכל אזור בארץ.

סמנכ"ל מעסיקים בשירות התעסוקה הגב' נירה צימלס, ציינה את הכרותה המוקדמת עם תעסוקת הציבור החרדי בכלל ועם מרכז 'כיוון' בפרט, מתפקידיה הקודמים ובהם מנכלי"ת "מנפאואר" בראשית (מהתקופה שלפני היות מנפאואר שותפה בהפעלת המרכז) והביעה את אמונה בתהליך המשוכלל והממוקד שמתבצע במרכז.

מר בועז הירש שסיכם את הביקור, הודה לראשי קרן קמח על הארוח והביקור המאלף, וביקש לקיים ישיבה מקצועית במשרדו, לקראת פיתוח שיתופי פעולה נוספים.

בסיור השתתפו עוד: מר יוסי אוחיון מנהל פרוייקטים בקרן ק.מ.ח. ור' אליהו וינד ראש תחום תעסוקת חרדים ברשות העירונית לתעסוקה – עיריית י-ם.
כיוון תעסוקה חרדים פגישה מרכז הכוונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד