כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

האם מוהל הסלבס ימשיך לנהל בריתות?

סכסוך גירושין התפתח למכתב של בית הדין הרבני שאוסר על אבי זרקי למול • המוהל לא חושש ומגיב בחריפות

האם מוהל הסלבס ימשיך לנהל בריתות?


המוהל הנודע הרב אבי זרקי, פרסם לפני כשנתיים בעמוד הפייסבוק שלו כי הוא נפרד מאשתו מסיבות אישיות. בפוסט שפרסם הזהיר את חבריו לרשת החברתית כי "אין לי שום קשר אליה וכל מי שישים את כספו אצלה עושה זאת על אחריותו... אני לא אחראי אפילו על שקל". הרב זרקי אף הציע למי מהגולשים שהפקיד אצל רעייתו כספים או חפצים שונים, לפנות אליו כדי להתאגד לתביעה משפטית נגדה.

מאז זרמו מים רבים בנהר, והרב נתבע על ידי אשתו לקבלת גט. משחלף זמן רב והגט התבושש מלבוא, שכרה אשתו את שירותיו של עו"ד משה יצחק אוסדיטשר, ובעקבות פנייתו, שלח אתמול (א) בית הדין הרבני מכתב רשמי לרשויות, בו הוא מודיע כי הוטלו על זרקי מגבלות ובהן צו איסור יציאה מישראל. כמו כן שלח בית הדין פנייה לרבנות הראשית, ובה הוראה לשלול לו את הרישיון למול, ואם הוא רב להוריד את רבנותו.

בתגובה, אומר זרקי ל'בחדרי חרדים': "בשביל לעשות ברית מילה אין צורך ברישיון כשם שאין לך רישיון להניח תפילין ולהדליק נרות שבת. הנתק שיש ביני למחלקת בריתות עולה על 10 שנים אז אין לזה כל משמעות. ההישגים העלובים של עו"ד אוסדיטשר ומעשי המרמה שייחשפו בתקשורת הכללית שמתעניינת במידע אודותיו יתפרסמו בקרוב. הוא מנסה לנגח אותי בדברים בטלים. בקרוב תצא פרשת רונאל פישר החרדי".



זרקי מוהל רישיון רבנות אוסדיטשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד