י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הטוקרים במאבק נגד כנס אילת לתקשורת

בעקבות טקסט מזלזל ובוטה של יו"ר אגודת העיתונאים, קוראים כמה מבכירי התקשורת להימנע מהשתתפות באירוע

נתי טוקר. צילום ארכיון
נתי טוקר. צילום ארכיון


סערת אגודת העיתונאים: בכירים בעולם התקשורת קוראים לעיתונאים לבטל השתתפות בכנס אילת לתקשורת שמאורגן על ידי אגודת העיתונאים בתל אביב, בעקבות פרסום התכתבות מבישה עם כינויים פוגעניים שכתב יוסי בר מוחא, מנהל האגודה, לעיתנאי נתי טוקר מ'דה מרקר' שפרסם כתבה על התנהלות אגודת העיתונאים.

בכתבה בדה מרקר כתב טוקר: "במהלך השנים אגודת העיתונאים בתל אביב שכחה ליישם את המטרות האלה, ונהפכה תחת ניהולו של יוסי בר מוחא לגוף כלכלי. ב–2013 האגודה צברה הכנסות בסך 750 אלף שקל מכנסים, בעיקר כנס אילת השנוי במחלוקת. בנוסף, היא צברה הכנסה בסך 1.2 מיליון שקל מהשכרת מתחמים בבית סוקולוב. העיתונאים שהיו חברים באגודה שילמו באותה שנה כ–600 אלף שקל דמי חבר. על מה יצא הכסף? לא ברור".

עוד מוסיף טוקר ומציין: "אתמול נתקע המסמר האחרון בארון הקבורה של האגודה. יו"ר ועד העיתונאים של קול ישראל בתל אביב איציק יושע הרים ידיים ועזב אותה. אחריו צפוי הוועד כולו לנטוש את האגודה. הוועד הזה, כמו ועדים אחרים מעריב, הארץ, ידיעות אחרונות הבין שהוא לא מקבל מהאגודה את השירות שלמענו קמה, ונטש לארגון המתחרה של ההסתדרות".

בהמשך פרסם העיתונאי נתי טוקר בטוויטר צילום מסך של התכתבות עם בר מוחא וחולל סערה, לאחר שבר מוחא משתמש בשורה של כינויים שאין הנייר סובל ופגיעות אישיות.

מגיש הרדיו והטלויזיה החרדי מנחם טוקר, בן דודו של נתי טוקר, צייץ הבוקר בתגובה: "‏אני חובש כיפה ונתי טוקר הוא בן דוד ראשון שלי. לא אשתתף בכנס מועצת העיתונות באילת כשבראשו עומד בריון מילולי בוטה ושונא דת".

בשיחה עם בחדרי חרדים אומר טוקר: "אני חושב שמי שראה את צילום מסך הסמס של נתי טוקר ואת ההודעות שקיבל מבר מוחא (איש הגון ורציני בדרך כלל שכנראה התפלק לו), היה נוהג כמוני. פנו שאנחה ואשתתף. לשמחתי יש לי תירוץ להבריז".

העיתונאי הבכיר דרור פויר כתב אף הוא בחשבון הטוויטר: "קריאה לעיתונאים שאישרו הגעה לכנס ברמוחא באילת: תבטלו עכשיו! בעצם תבריזו. יעלה לו יותר. למי שמדבר ככה לעיתונאים לא מגיע שעיתונאים יבואו אליו".
עיתונאים טוקר בר מוחא התכתבות דה מרקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד