י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מי האחרונים שיכולים לנבוח? • טור

בעקבות העימות החריף בכנסת: ר' אבא טורצקי בטור נלהב להגנתו של בנצי גופשטיין וארגון להבה

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי


אני חולק מכול וכול על תפיסתם של אותם קיצונים שבעיניי הם נתפסים גם כהזויים.

אני מתכוון לידידי הטוב, מר ואולי אפילו הרב - בנצי גופשטיין. אינני מסכים עמו ברוב תפיסותיו ובדעותיו הקיצוניות. שלעתים נתפסות כמשיחיות. אך חובתי גם לציין באותה נשימה כי מעטים המה אשר יבינו מי הוא אותו בנצי חברנו הטוב. מדובר באדם שמוסר את נפשו כפשוטו למענם של יהודים ויהודיות רבות. לזכותו נזקפים עשרות ואולי מאות של מקרים שכמעט וגרמו לצעירים ולצעירות להיפלט מעמנו, והוא ברגעים האחרונים שלהם משיט את ידו במסירות וכאב רחימאי, מעלה ודולה אותם מבאר שחת.

כן, זה האיש ואלו הם מעלליו הברוכים. אותם חברי כנסת אומללים שנבחרו בשם הדמוקרטיה המזויפת שמעיזים לקרוא לעברו ביטויי גנאי כגון "נאצי" וכדומה - לא עשו אפילו קמצוץ עלוב למענם של יהודים כפי שהוא בנצי עשה.

כמה יאה ונאה לראות את אותם חברי כנסת שמתיימרים להיקרא בשם דמוקרטים, נעמדים על רגליהם וצווחים כפראי אדם ללא שום הבחנה, העיקר שעדשה בזויה תקלוט ולו משהו מפראותם. השקר שאנו חיים בו ללא רבב אמת מעצימה את אשר ידענו כי מהלכים במשכן זה יותר יצרים חייתים מאשר צורת אדם.

אינני דוגל בשיטתם ובדעותיהם של רבים מאחינו בני העם היהודי, אך לא יעלה על הדעת שפראות וצעקנות יגברו על זכות בסיסית של אדם להביע את דעתו האישית ולהסביר מה עומד מאחורי ארגונו.

"ארגון להבה" הוא אמנם משויך במישרין לעומד בראשו הרב בנצי גופשטיין אך בהחלט טמונה בארגון נפלא זה מסירות נפש עילאית לבני העם היהודי.

ארגון זה לא נותן שיהודיות תמימות יותר או פחות יפלו לתוך ידיהם השטניות של אותם חלקלקי לשון בני מעוטים, אויבינו המרים, המפילים ברשתותיהם בזה אחר זה בנות ישראל.

מותר ואולי חובתנו להביע את דעתנו איש אל רעהו. אך אסור לנו בשום פנים לראות בבני אדם שחור או לבן. אנו חיים לצערנו בעולם שהקטלוג החברתי, הוא המרכיב העיקרי כלפי זולתנו, ולכן אנו רואים את התיעוב והסלידה שבני האדם מפתחים כלפי חברה שונה ואחרת מאתנו. חייבים להבין שגם אם אתה חולק על מישהו - עדיין בני אנוש ובני אדם עומדים למולך, ובמקרה זה אין לכם בן אנוש ובן אדם כבנצי היקר.

לא הרבה יודעים את פועליו ומלחמתו בהתבוללות בתוככי גבולות מדינת ישראל. אם ארגון "להבה" יוצא מחוץ לחוק זה יהיה הפסד נוראי בראש ובראשונה לנו, זו תהיה מבחינתנו בכייה לדורות עם הדגש על "לדורות".

אותם מיצי זבל וערלת העם היהודי הפשיסטים הצבועים שבחברי הכנסת, יחד עם הגיס החמישי - הלא הם חברי הכנסת הערביים שמרשים לעצמם לטנף את פיהם מול יהודי צדיק כבנצי. ומדי יום קוראים במוצהר לצעירי בני עמם לדקור יהודים ורוקדים על דמנו, תרתי משמע. הם הכלבים האחרונים שיכולים לפתוח את פיהם ולנבוח.

המתקפה על גופשטיין. צילום: ערוץ הכנסת
טורצקי להבה גופשטיין בנות ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד