כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אחרי אירופה: רכבי דאצ'יה כובשים את הרחוב החרדי

דגם הלודג'י של חברת דאצי'ה שהצליח באירופה - כבש בסערה את שוק הרכב החרדי בישראל • אינפורמטיבי

אחרי אירופה: רכבי דאצ'יה כובשים את הרחוב החרדי
יחצ


אחרי שדאצ'יה הצליחה להביא מהפכה צרכנית במדינות אירופה (כ35 מדינות) והתייצבה בראש טבלת המכירות במדינות רבות מעבר לים, היא ממשיכה לכבוש את גם את צרכני הרכב הישראלים ובכללם את המגזר החרדי שגילה אף הוא את רכבי האיכות של החברה המתומחרים במחיר הוגן ושווה לכל כיס. אחד הרכבים שהפך לפופולארי מאד במגזר החרדי הוא דגם הדאצ'יה לודג'י שנותן את המענה המושלם, ומתאים לצרכיה של המשפחה החרדית המורחבת.

כשמשפחה חרדית ברוכת ילדים מחפשת לקנות רכב גדול שיתאים לכל המשפחה, היא מחפשת רכב שבעה מקומות איכותי שיחזיק לאורך שנים, עם מרווח פנימי גדול שיוכל להכיל את המשפחה כולה, ולא פחות חשוב מכך הוא נושא המחיר שיש לו משמעות גדולה בקבלת ההחלטה לפני הרכישה.

מי שמתברר כעונה על כל הצרכים הנ"ל הוא דגם הלודג'י של חברת דאצי'ה שכאמור זכה להצלחה גדולה בארץ. הדגם מתאים ביותר למשפחה החרדית, מכל הבחינות:

הרכב כולל שבעה מקומות ישיבה. חלל הרכב מכיל מרחב עצום שתוכנן להכיל את כל המשפחה. הדגם נהנה מצריכת דלק חסכונית, הודות למנוע הטורבו דיזל של דאצ'יה ומנוע הבנזין בעל הזרקה ישירה ומגדש טורבו, כמו'כ מעלויות תחזוקה נמוכות ככל האפשר. אזור תא המטען הוא בעל נפח גדול ביותר ונחשב מהגדולים בקטגוריה זו. בנוסף עם רכישת הלודג'י מקבל הלקוח אחריות ל-3 שנים או 100,000 ק"מ* (המוקדם מביניהם)

מעל כל היתרונות בולט יתרון המחיר: 99,490 ש"ח, למעשה מדובר במחיר המקביל למחירי הרכבים המשפחתיים בשוק, מה שמהווה מהפך בעולם הרכבים. למעשה זהו הרכב בעל 7 מקומות הכי זול בארץ.





"ההצלחה הגדולה של דאצ'יה היא בגלל איכות הרכבים והמחיר המפתיע שלהם. דאצ'יה מייצרת את כלי הרכב שלה עם היסודות הבסיסיים כסטנדרט, בלי תוספות לא הכרחיות אשר מובנות בדרך כלל בתוך העלות", אומר י' מבני ברק, לקוח מרוצה של דאצ'יה.

גם בנושא התשלומים התחשבה חברת דאצ'יה בלקוחות, והגיעה להסדר עם מספר בנקים, כך שניתן לקבל עד 100 אחוז מימון עם פריסת תשלומים נוחה של כ60 תשלומים עם ריבית נמוכה.

חייגו עוד היום למוקד המכירות בטלפון 5755* לתיאום נסיעת מבחן, או הכנסו למרכזי התצוגה של החברה.
דאצ'יה רכב מכירות חרדים אירופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד