כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"הרפורמים פועלים למען אוייבינו"

התנועה הרפורמית מחתה על מניעת כניסת פועלים פלסטינים לביתר ראש העיר מאיר רובינשטיין: "תלכו לפלסטינים"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


ר"ע ביתר עילית לתנועה הרפורמית: "אתם פועלים למען אוייבינו": החלטת ראש עיריית ביתר עילית בתיאום הצבא השבוע לאסור כניסת פועלים פלסטינים, הקפיצה את התנועה הרפורמית.

במכתב ששלח לראש העיר עו"ד טל רביב מהתנועה הרפורמית נכתב כי אפליה זו של הפלסטינים אך ורק על רקע היותם פלסטינים, סותרת את עקרונות השוויון ואת חוק יסוד כבוד האדם וחירותו. בשל כך דורשת התנועה שלא למנוע כניסת פלסטינים לעיר.

ראש העיר מצידו, לא נותר חייב. במכתב התשובה ששיגר רובינשטיין נכתב, "מסתבר, כי התנועה הרפורמית שאינה מכירה בערך שמירת הגחלת היהודית, גם אינה מכירה בחשיבות השמירה על ערך החיים. התורה מצווה אותנו 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם', ואנו שומרים על ציווי זה בכל כוחנו.

"אכן נודע הדבר, פעילותכם רבת השנים בארה"ב לקעקוע המסורת היהודית, ממשיכה כעת גם בארץ. פעילותכם למען אויבנו, הולמת בהחלט את רוח התנועה הרפורמית".

את מכתבו חתם רובינשטיין במילים "בכאב ובצער על שבר בת עמי", וב'הצעה מעשית' לתנועה הרפורמית: "נוכח דאגתכם לציבור הפלסטיני, ברצוננו להציעכם להרחיב את פעילותכם, להציג את מרכולתכם גם לפלסטינים, ולהביא גם שם לאותן תוצאות מרשימות שהציגה התנועה הרפורמית בשימור הזהות היהודית בקרב דור ההמשך של הקהילות הרפורמיות בארה"ב".
רפורמים ביתר עילית פלסטינים מאיר רובינשטיין טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד