י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פעילי 'דגל' יוצאים למלחמה נגד הסרת החרם

פעילי 'דגל התורה' מתארגנים לקראת מאבק נגד הסרת החרם על עיתון 'הפלס' על ידי משרדי הפרסום • הרב אליהו פרויליך, מבכירי הפעילים מבטיח: "נחרים את המפרסמים" • מודעות ענק נגד העיתון בריכוזים החרדים • האזינו להקלטה

פעילי 'דגל' יוצאים למלחמה נגד הסרת החרם


סוף לחרם המפרסמים על עיתון הפלס? פעילי 'דגל התורה' נפגשו אמש (ג'), והבטיחו מאבק נגד הסרת החרם על עיתון 'הפלס'. ראש מטה המאבק הרב אליהו פרויליך מבטיח: "נעקור את העניין מהשורש".

עדיין לא ברור מתי יתחילו משרדי הפרסום שהתאגדו לפרסם בעיתון, אך בעקבות חשיפת 'בחדרי חרדים' אמש הלחץ גבר בקרב מחנה יתד נאמן וצעירי דגל התורה מבטיחים מחאה.

אמש בשעת לילה מאוחרת כוסו ריכוזי הציבור החרדי בכל רחבי הארץ במודעות ענק, עם מכתבם של גדולי ישראל הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קניבסקי האוסרים את הפרסום בעיתון.


הרב פרויליך מזהיר נגד הסרת החרם


בעיר בני ברק כוסו המודעות הבוקר על ידי עובדי העירייה משום שנתלו שלא כחוק.

הרב אליהו פרוייליך מ'הוועד למען כבוד רבותינו' שנלחם בעבר כנגד קבלתם של אנשי מפלגת בני תורה ישיבות ‏התגייס למערכה והכריז מלחמת חורמה נגד 'הפלס'.

אמש בראיון לקו 'מרכז החדשות' אמר: "אנחנו באיסוף מידע - מי מסכים להחזרת הפרסום. הוקם מטה מאבק שאני חבר בו. אנחנו נעקור את המגמה מהשורש. וחד וחלק מי שרוצה להרוויח הון כלכלי על חשבון גדולי ישראל טועה ובגדול", אמר פרוויליך.

"אנחנו נשתמש בכלי האימתני הזה - שאנחנו רוב בציבור, גם במאבק של קופות החולים שהם העבירו לקוחות. אנחנו הסברנו לציבור והצלחנו בגדול לסובב את האונייה. זה יחזור אליהם כבמורנג. הדרך הזאת לקבל פרסום תחסם בפניהם".

כזכור אמש פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' על ההתארגנות להסרת החרם והפסקת פעילות ההטרדות של מוקד המאבק של אברהם טריגר.
טריגר הפלס יתד נאמן קופת חולים קופות חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד