י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

השלב הבא? הטרידו במינון נמוך

טקטיקה של צעירי 'דגל' או מדיניות של תומכי 'הפלס'? • מסמך מפתיע מבקש להמשיך ולהטריד את המפרסמים

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


חשיפת 'בחדרי חרדים' על כוונתם של כמה ממשרדי הפרסום במגזר לשבור את 'חרם הפלס' ולהתחיל לפרסם בעיתון, מחוללת סערה בציבור הליטאי.

מסמך מפתיע שהגיע היום (ד) לידי 'בחדרי חרדים', ואשר הופץ בקרב תומכי 'הפלס' ביממה האחרונה, מעלה שאלה מסקרנת מי עומד מאחוריו ואיזו טקטיקה הוא בא לקדם, אך תחילה תוכן המסמך:


"יום ג' לסדר "ארריך ארור ומברכיך ברוך"
לכבוד אח יקר הכואב את כאב ציבור בני התורה

"בימים האחרונים התבקשנו ע"י מנהל הקו ידידנו הרב אברהם שליט"א, להפסיק לתקופה ממושכת להביע מחאה בפני החברות המחרימים אותנו, בדרך כלל אנחנו יודעים שאפשר לסמוך על ר' אברהם שמשכיל לנהל את במאבק בהרבה חוכמה ותבונה, וכבר קצרנו על ידו בעזרת ה' יתברך המון הצלחות כי רבים החברות אשר לא מוכנים כבר לפרסם אצל משנאינו.

"משום מה נדמה כי הפעם אנחנו לקראת מהפך וחברות הפרסום יחלו לפרסם בעיתון בתקופה הקרובה, לאחר שבררתי את הפרטים התברר לי שגם אם הדברים יקרו הרי מדובר בשנת 2016 למניינם, בוודאי הנך זוכר כמה פעמים הבטיחו לנו שברבעון הבא מתחילים לפרסם בביטאון עולם התורה, על כן אבקשך אח יקר גם אם ר' אברהם יודע מה שהוא אומר שלטובתנו אנחנו צריכים כרגע להפסיק להתקשר, אסור לנו שישכחו אותנו מדובר בתהליך שעלול לקחת תקופה לדבריו ובזמן זה משנאינו יכולים לטרפד הכל, אם עד היום התקשרת 5 פעמים בלילה, אל תעצור לגמרי תתקשר פעם או פעמיים, אם תקופה לא ישמעו אותנו זה ישכח ונאבד את ההצלחה", מסיים המכתב ומייחל "בתקווה להצלחה במאבק".

מחד גיסא, יתכן שאכן מדובר בטקטיקה של אוהדי הפלס שבעי האכזבות, שאחרי 3 שנים מעדיפים ללכת 'על בטוח' ולהמשיך להזכיר את קיומם עד שיתחיל הפרסום בפועל. מאידך גיסא, יתכן שמדובר באחת הטקטיקות של צעירי 'דגל', שהבטיחו אתמול להילחם בפרסום הצפוי, ומקווים באמצעות כך למנוע מהמפרסמים את החשק לעשות זאת.

גורמים בשני הצדדים הכחישו נמרצות ל'בחדרי חרדים' כל קשר למכתב.
הפלס יתד נאמן הטרדות מפרסמים דגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד