כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

נתניהו ייפגש עם ראשי המפלגות

ראש הממשלה ינחת ממסעו בארה"ב היישר למפגש עם ראשי המפלגות, בו יעלו הנושאים השנויים במחלוקת לדיון

צילום: יונתן זינדל פלאש90
צילום: יונתן זינדל פלאש90


פרסום ראשון: עם שובו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ממסעו בארה"ב (ה'), יתכנס פורום ראשי המפלגות יחד עם ראש הממשלה לדון במספר נושאים שנקלעו למשבר וקשיים, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

ראש הממשלה נתניהו צפוי לנחות בשעות הצהריים מחר בישראל, לאחר מסע בן ארבע ימים אשר במהלכו נפגש עם נשיא ארה"ב ברק אובמה, לאחר נתק ארוך ומתיחות ששררה בין השניים.

בישיבה שתתקיים מחר בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו ישתתפו גם יו"ר כולנו השר משה כחלון, יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר יהדות התורה השר יעקב ליצמן.

בישיבה צפויים לעלות מספר נושאים שנויים במחלוקת, אשר מאיימים ליצור משבר קואליציוני, כמו מועד הצבעה לתיקון חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית וכן התקציבים הקואליציוניים המיוחדים ומע"מ אפס על מים וחשמל - שמשרד האוצר מתנגד אליו למרות שהשר דרעי קיבל הבטחות רבות בנושא. כמו כן יעלה לדיון משבר תקציב הביטחון ועוד כמה נושאים.

נציגי המפלגות החרדיות צפויים לדרוש מראש הממשלה לעמוד בסיכומים כפי שנחתם בהסכם הקואליציוני בין המפלגות. לא מן הנמנע כי החרדים ימחו בפני נתניהו גם על דבריו בעד הרפורמים והקונסרבטיבים בארה"ב.
נתניהו פגישה ראשי סיעות גיוס מעמ אפס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד