כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אסיר תודה לפיגוע: "ניצלתי בגלל דקירה"

דניאל כהן, תושב בני ברק שנפצע בפיגוע הדקירה בראשון לציון, לא ידע שדווקא הדקירה תציל את חייו

זירת הפיגוע. צילום: אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א
זירת הפיגוע. צילום: אלירן אביטל תיעוד מבצעי מד"א


בזמן שנדקר על ידי מחבל, לא ידע דניאל כהן, 31, תושב בני ברק, נשוי ואב לחמש בנות - שזה מה שיציל את חייו.

היום (רביעי) סיפר לאתר nrg על נס ההצלה הגדול שהתרחש בעקבות הפיגוע: בזמן הטיפול בו לאחר הדקירות, גילו בגופו גידול סרטני מסוכן שישב מעל למעי הגס.

למעשה, כך סיפר, חש בתקופה האחרונה בכאבים באזור המעיים, אך לא מצא את הפנאי להתייחס אליהם או ללכת להיבדק. בעקבות הפיגוע הגיע לבית חולים וחייו ניצלו לא רק מפגיעת המחבל.

כזכור, ביום שני שעבר התרחש הפיגוע בראשון לציון סמוך לתחנה המרכזית הישנה. כפי שפורסם בבחדרי חרדים, כהן, משגיח כשרות ששהה בעיר לצורך עבודתו, הופתע על ידי המחבל שדקר אותו בגבו. הפיגוע בראשון לציון התפרס על פני כמה זירות, החל בשעות אחר הצהרים סמוך לשעה 15:15. המחבל בן 19 תושב חברון, הספיק לדקור שלושה בני אדם - שניים קשה ואחד קל.

דניאל נדקר ברחוב הרצל פינת תרמ"ב בתוך אוטובוס, את הפצועה השניה דקר המחבל במהלך מרדף רצחני ברחובות: הוא עם סכין בידו, מחפש אחר קרבן יהודי, וצעירים עוברי אורח רודפים אחריו בניסיון לנטרלו. הלהט ללכוד את המחבל היה כה גדול, שעל פי התיעוד מהדקה הראשונה, הפצועה נשכחה כשהיא שוכבת על מדרכת הרחוב. בהמשך דקר המחבל אישה נוספת בחנות.

כהן נדקר בפלג גופו העליון ומצבו הוגדר בינוני עד קשה ויציב. אשתו סיפרה לבחדרי חרדים על מצבו הקשה וביקשה מהציבור להתפלל לרפואתו.

כשהוכנס לניתוח בן 4 שעות, במהלכו הוצאו מגופו איברים כמו טחול וחתיכה מהכבד, גילו שהמעיים נפגעו, וכשפנו לטפל בהם זיהו את הגידול "שלא ידעתי בכלל שיש לי" - הוא אומר.
"כרתו לי את הגידול ותפרו כל מה שצריך ברוך השם הגעתי למצב שתוך שבוע ימים אני במצב טוב. אם לא הייתי כורת את זה, זה יכול היה להחמיר".

בימים אלו שוהה כהן בבית הוריו, מתאושש משני האירועים הקשים שעבר ומלא תקווה להחלמתו המהירה.
פצוע דקירה גידול ראשון לציון פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד