כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לשכת היו"ר: דרעי וכהן משתפים פעולה

פרסומים מגמתיים על קרע בין יו"ר ש"ס וסגן שר האוצר איציק כהן הביאו את דרעי להכריז חד משמעית - זהו שקר מוחלט

דרעי וכהן, משתפים פעולה יחד למען השכבות החלשות. צילום: יעקב נחומי, פלאש90
דרעי וכהן, משתפים פעולה יחד למען השכבות החלשות. צילום: יעקב נחומי, פלאש90


המשבר בין ש"ס לאוצר - בלשכתו של יו"ר שס השר אריה דרעי דוחים הבוקר את הפרסומים המגמתיים כנגד סגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן מש"ס, ואומרים כי השניים עובדים יחד במשותף.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מבהירים בלשכת השר כי בניגוד לפרסומים, דרעי וסגן שר האוצר יצחק כהן עובדים בשיתוף פעולה מלא, ופועלים יחד למען השכבות החלשות בכל הנושאים.

הדברים באים בעקבות שורה של פרסומים מגמתיים כנגד סגן השר במשרד האוצר ח"כ יצחק כהן מש"ס, כאילו הוא משתף פעולה עם משרד האוצר ושר האוצר כחלון כנגד מפלגת ש"ס.

כזכור, אתמול נחשף ב'בחדרי חרדים' פרטים על המשבר בין יו"ר מפלגת ש"ס השר אריה דרעי למשרד האוצר, על רקע אי הסכמת האוצר לאשר את התקציבים הקואליציוניים המיוחדים שהובטחו לסיעת ש"ס בהסכם הקואליציוני, וכן כנגד מע"מ אפס על מים וחשמל, כפי שסוכם ערב ההצבעה בממשלה על התקציב.

בעקבות אי העמידה בהסכמים הורה השר דרעי לנציג ש"ס בועדת הכספים להצביע עם הקואליציה על התקציב עד להגעה להסכמות בנושאים שבמחלוקת, בגלל החלטה זו לא התקיימו אתמול הצבעות בועדת הכספים.

הערב, יום חמישי, צפוי ראש המשלה בנימין נתניהו מיד עם שובו מארה"ב להפגש עם ראשי המפלגות ולדון במספר משברים שנוצרו סביב אישור התקציב.

דרעי תקציב כחלון איציק כהן מעמ אפס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד