ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מחריף המשבר בין ש"ס לאוצר

קואליציה כמרקחה - משרד האוצר והשר כחלון לא מתפשרים, ויו"ר ש"ס דרעי החליט ללכת עד הסוף

מחריף המשבר בין ש"ס לאוצר
מרים אלסטר, פלאש90


המשבר בין ש"ס לאוצר - עכשיו זה רשמי: ישיבת ועדת הכספים שהיתה אמורה להתכנס היום (ה') בשעה 17:00, בוטלה על ידי יו״ר ש״ס השר אריה דרעי.

השר דרעי התקשר הבוקר ליו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני להודות לו על שיתוף הפעולה במאבק מול האוצר, וקבע לעלות את הנושא יחד בפגישה הערב של פורום ראשי הסיעות עם ראש הממשלה נתניהו. השניים סיכמו שדיוני ועדת הכספים וההצבעות על התקציב יתחדשו ביום ראשון ב-10 בבוקר.

השר דרעי הודיע כי סיעת ש״ס דורשת לקבוע מע"מ אפס על תחבורה ציבורית לכלל האוכלוסיה, ולקבוע מע"מ אפס על מים לשכבות החלשות. ״אם מע"מ אפס על שני מוצרי יסוד אלה לא יתקבל, ש"ס תתנגד לתקציב המדינה״, אמר השר דרעי.

בישיבה הבוקר במשרד ל'פיתוח הפריפריה, הנגב והגליל' אמר השר דרעי: ״הבטחתי מע"מ אפס על מוצרי יסוד וההבטחה תקויים. מע"מ אפס על מוצרי יסוד כמו תחבורה ציבורית ומים יסייעו לשכבות החלשות ויקלו על מאות אלפי משפחות בישראל. אנחנו דורשים שהסיכום עימנו עליו הוחלט עם הקמת הממשלה יקויים״.

מוקדם יותר היום הגיבו בלשכת השר דרעי לפרסומים המגמתיים כנגד סגן שר האוצר יצחק כהן ומסרו כי "בניגוד לפרסומים, יו׳ר ש״ס השר אריה דרעי וסגן שר האוצר יצחק כהן עובדים בשיתוף פעולה מלא ופועלים יחד למען השכבות החלשות בכל הנושאים".
דרעי כחלון ועדת הכספים ש''ס גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד