ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הליכוד נגד כחלון: "אנשי ש"ס צודקים"

הליכוד נגד כולנו • פקידי האוצר במשרד בראשות השר כחלון נאבקים לביטול הישגי ש"ס בסיכומים הקואליציוניים

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


הליכוד נגד האוצר: בצל המתיחות בין מפלגת ש"ס למשרד האוצר על מע"מ אפס על מים וחשמל אומר היום (ה'), יו"ר הקואליציה ח"כ צחי הנגבי בראיון לרשת ב' כי "הצדק עם ש"ס".

"ש"ס צודקים", אמר, "כי אלו מחוייבות המעוגנות בהסכם הקואליציוני וצריך לוודא שיקבלו מה שסוכם לפני חודשיים ארוכים ואני מקווה שזה מה שיקרה".

הנגבי, המקורב לנתניהו, הוסיף, "אני חושב שזה נדרש, שהם יקבלו את ההבטחות, לפני אישור התקציב וצריך לעמוד בכך".

כזכור, אמש נפגשו אנשי משרד האוצר עם יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ולא הצליחו להגיע להבנות סביב ההבטחות בהסכם הקואליציוני על מע"מ אפס והכספים המיוחדים שהובטחו לכל מפלגה.

כך גם, אנשי משרד האוצר דורשים להיפגש עם נתניהו כדי להגיש לו מסמך המציג את הקשיים שעלולים להיגרם מההיענות לדרישות של דרעי.



הנגבי נשאל גם האם חוק הגיוס יאושר סופית לפני יום חמישי בשבוע הבא ואמר "גם חוק הגיוס מהווה דוגמא טובה לסיכום שכל מפלגות הקואליציה היו שותפות לזה שזה יעבור לפני התקציב.

"טוב היה", אמר, "אם משרד הביטחון היה מביא את החוק לפני כמה חודשים ולא היינו נקלעים לאווירת סוף התקציב של שבוע האחרון של ימים גורלים אבל זה מה יש".

לדבריו, הממשלה תאשר את הצעת החוק של משרד הביטחון ביום ראשון ובכנסת בקריאה ראשונה ביום שני. "אם אנחנו נקלעים לסיטואציה שביום שני צריך כבר להתחיל את הדיונים וההצבעות על התקציב, סיים, "אני מקווה שתמצא הדרך לפטור את ההתנגשות כי לוח הזמנים מאוד קצר".
צחי הנגבי אריה דרעי חוק גיוס מע משרד הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד