כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

דרעי הציע לישי תפקיד וכיסוי חובות

דרעי טען כי הציע לאסוף כספים עבור יריבו הפוליטי ולתת לו תפקיד בכיר במפלגה • ומה היה התנאי שהציב?

דרעי הציע  לישי תפקיד וכיסוי חובות


סולחה בין דרעי לישי?

הערב (ה) נחשף כי יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הציע לאחרונה ליריבו הפוליטי יו"ר יחד אלי ישי תפקיד בכיר במפלגת ש"ס וכיסוי החובות הרבים שלו בעקבות מערכת הבחירות שנכשלו.

בראיון לחדשות 10 אמר השר דרעי כי "הצעתי לו באמת ובתמים בוא נעבוד ביחד. וישבתי עם כמה יהודים, הוא יודע מי היהודים הללו ולא אזכיר את שמותיהם, שביקשו לעשות שלום ביהדות הספרדית. הצעתי להם שנעשה אסיפה ונאסוף את כל הכסף שהוא חייב, ואתן לו אפילו תפקיד בכיר אצלי - כדי לתת לו לגיטימציה וכבוד כפי שמגיע לו".

השר דרעי הוסיף ואמר: "אמרתי להם שדבר אחד אני מבקש, שיתיישר עם הדבר הזה, מספיק עם כל האמירות והדברים האחרים, שיודיע שהוא מקבל עליו את הדין ונגמור את הסיפור הזה, לצערי הוא לא רצה. אין לי שום שמחה לאיד מזה חלילה יש לו משפחה".

מתנועת יחד נמסר בתגובה: "צר לנו שמר דרעי חושב ששלטון קונים בכסף. הופתענו לשמוע לראשונה כעת שאריה דרעי אשר פעל ופועל לפגוע באלי ישי ובמשפחתו, מציג את עצמו לפתע כמי שכל ימיו ולילותיו קודש לסיוע לאלי ישי.

"אנו בהחלט מברכים על שינוי הגישה אך מתקשים להאמין שמר דרעי הפך עורו ונעשה לפתע לצדיק ונקי כפיים. אם מר דרעי מעוניין לשנות דרכיו היה מכובד לו היה עושה זאת מול אלי ישי ישירות ולא דרך ספינים מיושנים וארכאיים בתקשורת".
אריה דרעי אלי ישי שס יחד סולחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד