ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אירופה אנטישמית? בגלל השמאל שלנו!

עו"ד יצחק שינפלד מציע להוקיע את השמאל הקיצוני בראש חוצות על תמיכתו בחרם ובסימון מוצרים מעבר לקו הירוק

אירופה אנטישמית? בגלל השמאל שלנו!


זהו, הפור נפל. מועצת נציבי מדינות האיחוד האירופי אישררה את ההחלטה! לסמן מוצרים שיוצרו בישראל רבתי, מעבר לקווי 67. מדיניות 'הטלאי הצהוב' ליהודים הוחזרה, ודווקא באירופה. שמי אירופה שוב קודרים ליהודים.

כ-200 ויותר סכסוכים טריטוריאליים מתנהלים בעולם הגדול. סין השתלטה בכוח הזרוע ובברוטליות יתירה על טיבט, הגלתה מאות אלפים ויישבה במקומם מאות אלפי סינים. מסמנים מוצרים מטיבט? טורקיה השתלטה באלימות על צפון קפריסין. הגלתה! יישבה מחדש! קפריסין חברה באיחוד האירופי! ו...? שמעתם על סימון מוצרים מצפון קפריסין? כלום. אנטישמיות טהורה, שורשית, מולדת. מבית מדרשם של אבירי השמאל הנאור והליברליזם המזויף באירופה האיסלמיסטית.

בפגישות עם אנשי עסקים ובנקאים באירופה, בעיקר בגרמניה, אני מציב את התמיהה המזדקרת, ללא כחל ושרק! אנטישמיות מודל 2015. קשת התשובות מתמיהה אותי שבעתיים. זה נע, מחוסר ידיעה ו-או הבנה בסיסית. בעיקר הכחשה, ולעיתים, הצדקה! אבל... מה אתה רוצה? אנחנו מיישמים מדיניות של המרכז-שמאל בישראל...

תשובה לעניין. לצערי ולמגינת ליבי יותר משמץ של אמת יש בה. נכון, גם ראשי האופוזיציה הרצוג ולפיד תקפו את ההחלטה האומללה בכל במה. לדברי ההבל ורעת-הרוח של ציפי ליבני ש״חילקה״ בין מוצרים מגושי-ההתנחלויות וירושלים המזרחית לבין מוצרים מהתנחלויות מבודדות! חבל להתייחס. זקנותה מביישת ומעליבה את נעוריה.

מאידך אבירי השמאל המתון, לא רק השמאל הקיצוני הקורא להשמדת ישראל. ״מאמצים״ את החרם בנפש שוקקה, בהסכמה והבנה מלאה. לכתחילה! מלאכתם הצליחה. ח״כ זהבה גלאון ועמיתיה למפלגת ״שר״ץ״, מתראיינים בתדירות גבוהה לאמצעי התקשורת האירופאיים. שם הם ״שופכים״ את מררתם ושנאתם לכל מה שיהודי יקרא! מתנחלים מבחינתם זה מוקצה, זו עובדה. את הכלל הבסיסי, ש״כביסה מכבסים בבית״ שונאי ישראל שבתוכנו לא מאמצים.

אגב, הבמה שהם מקבלים בעולם וגם באמצעי התקשורת הממלכתיים בישראל, הינה מעבר לכל פרופורציה והגיון. בעיקר ביחס לחלקם המזערי במפת הפוליטיקה בישראל. העולם ״אוהב״ את מי ״ששונא״ אותנו. מנכ״ל ״שלום אכזב״ יריב-אופנהיימר הינו מרואיין אולטימטיבי בכל נושא, זמן ועניין. כל זמן שזה נגד: דתיים, מתנחלים, התנחלויות, ימין, ממשלה נבחרת. זמן המסך שהוא מקבל, ללא כל פרופורציה הגיונית. גם את זה הוא קונה בכסף של שנאה? אופנהיימר מספק סחורה שערבה לאזני מזמיניו. לדבריו ההזויים: סנקציות על איראן הגרעינית צריך להוריד! ובמקביל, צריך לסמן מוצרים מיהודה ושומרון. שהצרכן באירופה ״ידע״ להמנע מלרוכשם.

כשמשכורתך, חייך, חופשותיך, עתידך הכלכלי, ממומנים ומשולמים מכספים-אירופאיים ובעקיפין גם כספי אויבים מוצהרים, כספים שנועדים ומיועדים להשמיד את מדינתך. הכל אפשרי אצל מר יריב אופנהיימר וחבריו הנהנתנים. לראות ולצפות את ״שמחתו״ המופגנת את ״קורת רוחו״ מפגיעה אפשרית ברווחי ״מתנחלים״ ולהקיא. הבט באופנהיימר וחבריו ותסכים להגדרותיו של המחזאי הנודע ״שייקספיר״ על ״שיילוק-היהודי״. כילי, צייקן, רודף ממון שיעשה הכל אבל הכל למען ממון.

מה לנו כי נלין על אירופה האנטישמית, כשבקרבנו, ״עצם מעצמנו״ קיימים אנשים ש״חושבים״ אותו דבר ויותר, הרבה יותר. לא רק חושבים, גם מלשינים לגורמים עוינים ומבצעים הלכה למעשה. התשובה שלנו, התשובה ״היהודית״ צריכה להיות מוחצת. להתריע מעל כל במה ובקול גדול! לשים להם מראה מול העיניים ולהאשימם במפורש, בנחרצות ובגלוי ב״אנטישמיות״ לא נאורה! ולא ליברלית!!

הם לא אוהבים את זה. אין לנו מה להפסיד. כשמנחם בגין ז״ל הגיב בחריפות יתירה לקנצלר הגרמני בעל עבר נאצי ושורשים היהודיים הלמוט שמידט. הוא לא היסס ו-או חישב חשבונות תועלת מול עלות. לזמן קצרצר היחסים הצטננו קמעה... אך שבו מהר לשגרה והרבה יותר מכך. גרמניה היום הידידה הגדולה שלנו באירופה. הם לא אוהבים שמזכירים להם את עברם, ומנפנפים בו... וודאי לא כשפוגעים ב״נאורות״ שלהם לכאורה.

את האמת הם יודעים ומכירים. אירופה היום מפחדת מהאיסלם ומהמוסלמים. היא משלמת להם ״דמי לא יחרץ״ מפחד. הפוליטיקאים מפחדים מקהל הבוחרים האיסלאמי שמהווה מרכיב לא מבוטל כיום. עם הילודה הוא רק יגבר.

תשובה מוחצת באותו סגנון. מחרימים אותנו! ״כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ״. עלינו להקפיד ולקנות ״תוצרת מוחרמת״. לחפש אחריה בנרות. אנחנו לא נגרר ונחרים ״תוצרת אירופאית". אנחנו לא מחרימים ונגד חרמות. אנחנו לא נגד, אנחנו בעד.

״התוצרת-המסומנת״ מוערכת בכמיליארד ש״ח מתוך 72 מיליארד ש״ח של ייצוא ישראלי, אחוז זניח.
נשווק את המוצרים ״המסומנים״ בארה״ב, סין, הודו, אסיה רבתי וב....ישראל! בנוסף, נקפיד לקנות תוצרת ישראלית. זו התשובה ההולמת לגלאון, אופנהיימר וחבריהם. שיתפוצצו.
אירופה שמאל חרם סימון מוצרים התנחלויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד