כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בשלומי אמונים משיבים אש: "גורמים ב'דגל' לא רוצים את הנורבגי"

האם העיכוב בביצוע החוק הנורבגי מגיע מתוככי 'דגל התורה'? גורמים ב'שלומי אמונים' מאשימים את הסיעה הליטאית בפיצול דעות, ודורשים ממנה לעמוד בהסכמים בנושא החינוך העצמאי, כפי שהובטח לפני שבע וחצי שנים

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90


המתח בין שלומי אמונים לדגל התורה ממשיך לשבור שיאים: בכירים בסיעת בשלומי אמונים אומרים הבוקר (ו) לבחדרי חרדים, כי גורמים בדגל התורה ביקשו מהם שלא לממש את חוק הנורבגי בכדי שיעקב אשר לא יכנס לכנסת.

אותם גורמים גם דוחים את טענות דגל התורה כפי שפורסמו בבחדרי חרדים ש"הקישור שעשו בין החינוך העצמאי לנורבגי הוא סחיטה".

לדבריהם, "אנו לא קישרנו את הנורבגי לחינוך העצמאי, אך לאחר שדגל התורה החליטו לעשות מהלך חד צדדי, וציפינו שדגל התורה תעמוד בהתחייבותה מלפני שבע וחצי שנים, כפי שאנחנו עמדנו בעשר השנים האחרונות.

"לדגל התורה ידוע החשיבות של הציבור החסידי בכלל ושלומי אמונים בפרט לחינוך העצמאי, וסגן השר מאיר פרוש המתין בסבלנות במשך שבע וחצי שנים, כדי שיקיימו את ההסכם - עליו שילם פרוש מחיר מאוד יקר. ואכן, במסמך הראשוני הם עמדו מאחורי דיברתם, אך משום מה במסמך שהועבר לאחר מכן, באופן תמוה הם חזרו בהם.

"התחושה שכל המטרה הייתה שיעקב אשר לא יהיה חבר כנסת, יתירה מכך קיבלנו לצערינו פניות מכמה גורמים בכירים בדגל בבקשה שלא נממש את החוק הנורבגי בכדי שאשר לא יכנס. כך שהיינו מציעים לדגל לעשות בדק בית ולעמוד בהתחייבויותיהם", מחדדים אותם גורמים את הדברים.
דגל התורה שלומי אמונים חוק נורבגי מאיר פרוש יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד