כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בליל שבת: נהרסו בתי המחבלים

צה"ל לא מחכה: במהלך השבת נהרסו בתי ארבעה מחבלים שרצחו את מלאכי רוזנפלד ובני הזוג הנקין הי"ד

צילום אילוסטרציה: וויסאם נסאר, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: וויסאם נסאר, פלאש 90


במהלך ליל שבת, הרס צה"ל את בתיהם של ארבעה מחבלים שביצעו את הפיגועים בהם נרצחו מלאכי רוזנפלד הי"ד ובני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד.

בהתאם להנחיית שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון ובאישור בג"צ, הרסו כוחות הנדסה של צה"ל את ביתו של המחבל מעאד חאמד בכפר סילוואד ואת בתיהם של המחבלים יחיא מוחמד נאיף עבדאללה, סמיר זהיר אבראהים כוסא וכרם לוטפי פתחי רזק בשכם.



ביתו של המחבל מעאד חאמד נהרס בעקבות פיגוע ירי שביצע בי"ב בתמוז תשע"ה, בצומת קידה, בו נרצח מלאכי רוזנפלד הי"ד ונפצעו שלושה אזרחים נוספים.

בתיהם של המחבלים מוחמד נאיף עבדאללה, סמיר זהיר אבראהים כוסא וכרם לוטפי פתחי רזק נהרסו בעקבות פיגוע ירי שביצעו בי"ח בתשרי תשע"ו, בכביש המוביל לאלון מורה בו נרצחו בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד.

כזכור, ביום חמישי בג"ץ אישר את הריסת חמשת בתי המחבלים שרצחו את דני גונן, נעמה ואיתם הנקין הי"ד. הבית בו התגורר רוצח מלאכי רוזנפלד הי"ד יפונה תוך ימים.

באותו דיון, בג"צ אבחן לראשונה את ההבדל בין יהודים לערבים, "הציבור היהודי, מורתע ועומד, ואינו מוסת" - זאת בנימוקיו להחלטה להרוס חמישה בתי מחבלים, בעוד בתי מחבלים-יהודים אינם ברי הריסה.
הריסה בתי מחבלים חיל הנדסה מלאכי רוזנפלד איתם ונעמה הנקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד