ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

נתניהו: "לעמוד ביחד נגד הטרור"

ראש הממשלה בהודעה מיוחדת • עצרת הזדהות של השגרירות הצרפתית בככר רבין בתל אביב • פרס: "כולנו צרפתים"

צילום: אמיר שאעבי, פלאש90
צילום: אמיר שאעבי, פלאש90


ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הערב (מוצ"ש) הצהרה מיוחדת בקשר למתקפת הטרור בפריז, שבה נהרגו לפחות 128 בני אדם.

"ישראל ניצבת כתף אל כתף עם צרפת במאבק באיסלאם הקיצוני השוטף את המזרח התיכון וחלקים נרחבים של העולם", אמר. "הנחתי את שירותי הביטחון לסייע לעמיתיהם בצרפת ובמדינות אחרות. ביקשתי להדק את סידורי האבטחה סביב מוסדות ישראליים ויהודיים בחו"ל. זהו צו השעה.

"אין שום דבר המצדיק טרור, יש להילחם בו. חפים מפשע בפריז, בואנוס איירס וירושלים אינם הסיבה לטרור, הם קורבנות הטרור. אני אומר שנים רבות שהטרור האיסלאמי תוקף את ישראל ומדינות אחרת כי הוא פשוט רוצה להשמיד אותנו, נקודה. יש לראות בהתקפה על כל אחד מאיתנו כהתקפה על כולנו. יש לגנות ולהילחם בכל מעשה של טרור באופן שווה, להילחם בטרוריסטים באמת מידה אחת - ללא היסוס ובנחישות. אני קורא לעולם התרבותי כולו: זה הזמן להתאחד כדי להביס את מגפת הטרור העולמי".

נתניהו הורה להוריד את הדגל לחצי התורן בכל נציגויות ישראל בעולם ובמוסדות הממשלה בארץ.

תוך כך, שגרירות צרפת בישראל ערכה עצרת הזדהות בכיכר רבין בתל אביב, בה נשאו דברים שגריר צרפת, פטריק מזונאב, שר הפנים, סילבן שלום, יו"ר האופוזיציה, יצחק (בוז'י) הרצוג והנשיא בדימוס, שמעון פרס.

פרס אמר: "מלחמתכם מלחמתנו, לעולם לא נשכח את עמידתכם לימינה של ישראל בשעה קשה לקיומנו, ואנו נעמוד אתכם בשעה טרגית זו. אחינו הצרפתים, הערב כולנו מרגישים כמו צרפתים. אנו שותפים מלאים באבלכם הכבד ואנו נתפלל בירושלים לזכר הקורבנות החפים מפשע שנרצחו במתקפת הטירוף אמש בפריז".
נתניהו טרור פריז דאעש ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד