כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מהומה בשיעור של הרשל"צ: "רשעים"

טכנאי 'קול ברמה' הוכה במהלך שיעורו של הגר"י יוסף • הרב תקף את אנשי התחנה: "רשעים מרושעים" • להאזנה

מהומה בשיעור של הרשל"צ: "רשעים"
ל


חילול השם: מהומה הערב (מוצ"ש), בשיעורו השבועי של הראשל"צ הגר"י יוסף, הרב יוסף תקף את אנשי 'קול ברמה' וכינה אותם: "רשעים מרושעים".

מהומה בבית הכנסת היזדים בירושלים, במהלך שיעורו השבועי של הגר"י יוסף.

במהלך השיעור, הותקף על ידי משתתפי השיעור טכנאי תחנת הרדיו 'קול ברמה' שהעבירה את שיעורו של הרב בשידור חי. בעקבות המהומה הופסק השיעור מספר פעמים.

הרב יוסף התערב בעניין, התייחס לטכנאים ואמר: "שנה שלמה את השידור הם עצרו את השידור לא העבירו. עכשיו באו להפריע. מקול ברמה. רשעים מרושעים.





הרב יוסף פנה לרב בניהו שמואלי שישב לצידו בשיעור ואמר: "תראה, זה ביטול תורה דרבים. שנה שלמה לא העבירו את השיעור שלי. החרימו את השיעור שלי שנה שלמה, עכשיו באים להפריע פה. איזו חוצפה איזו חוצפה. זה צבי עמאר הרשע הזה מצרפת. רשע גדול. הוא ואביאל אדרי רשעים גמורים אלה. נו מספיק רבותי באתם פה להפריע די. די. חצופים!"

כזכור בשבוע שעבר הודיע רדיו קול ברמה. שיעביר את שיעורו השבועי של הרשל"צ מהיזדים. אך מספר שעות לאחר מכן יצא מכתב מהרב שמאשר רק לרדיו לקול חי ומורשת, להעביר את השיעור.

מ'קול ברמה' נמסר: "אנו מצטערים להיווכח כי עבריינים חובשי כיפה מנסים למנוע בכוח הזרוע את הפצת שיעורו של מרן הראשל"צ הגאון הרב יצחק יוסף שליט"א תוך שהם מכים עובדים וגורמים נזק כבד לציוד. מי שמצוי בסוד הדברים יודע בבירור את השתלשלות העניינים האמיתית הרחוקה מזו שאותם עבריינים מנסים להציג. בכוונתנו למצות את הדין עם העבריינים וכבר הערב תוגש תלונה למשטרה בצירוף הוכחות וראיות כנדרש. קול ברמה ימשיך לשדר לרבבות המאזינים תורן תורני ואיכותי ושום אלימות או עבריינות לא תוכל לעצור אותנו מלמלא חובה זו".
קול ברמה שיעור ראשלצ רדיו יזדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד