י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

טרגדיה: אילה חיה הינדה רוזנברג ע"ה

הגננת המנוחה באשדוד שנמצאה ללא רוח חיים ליד הילדים בגן, הותירה אחריה שלושה ילדים קטנים

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי


האסון באשדוד: הלוויתה של הגננת מרת אילה חיה הינדה רוזנברג ע"ה (30) שנמצאה ללא רוח חיים בפעוטון, תצא בשעה 18:30 מביתה ברובע ג' לעבר בית העלמין באשדוד.

הגן נמצא בקומת הקרקע והמנוחה התגוררה באותו בניין. השכנים פנו לבעל האלמן, ר' ישראל רוזנברג יבלחט"א, שילדים בוכים בגן ואין מענה בדלת. לאחר שניסה לראות אותה דרך החלון ולא הצליח, הוא צלצל לחברו ישראל פרידלנדר, מתנדב איחוד הצלה שיגיע למקום ובמקביל פנה גם לפורץ.

במקביל לעבודת הפורץ, הבחינו בשיפוצניק שעבד במקום, ולבקשתם הוא ניסר עם דיסק חלון ברזל. מתנדב מד"א דודו חנונה השתחל מיד פנימה, שם גילה את המנוחה כשהיא ללא רוח חיים.

הבעל, שהיה כל אותה העת בחוץ, נשלח כל הזמן להביא מים וכדומה כאשר הוא יודע שצוותי ההצלה עושים כל אשר לאל ידם להציל את חיי אשתו. רק לאחר כחצי שעה בישרו לו על כך שהיא נפטרה.

המנוחה חיה איילה ע"ה הותירה אחריה שלושה בנים יתומים בגילאי 8,5 ושנתיים, בעל ואביה נפתלי חיים יבלחט"א השוהה כעת בחו"ל.



בני מנלה, מתנדב ביחידת האופנועים באיחוד הצלה, סיפר: "מדובר באירוע קשה. כשהגענו למקום הגן היה נעול ואזרחים נכנסו מהחלון ומסרו לנו כי בתוך הגן יש גננת ללא הכרה. לאחר שהדלת נפתחה הגענו לגננת שהייתה ללא הכרה וללא דופק ונשימה ולמרבה הצער נקבע מותה. הילדים שהיו בגן היו בחרדה ואחד אף נפצע קל משברי זכוכית. יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל מרחב לכיש".

גננת פעוטון אסון פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד