ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רוצח מסוכן נמלט, ונלכד באישון ליל

הרוצח ירון סנקר השפוט לשני מאסרי עולם, הצליח להימלט מבית החולים שם אושפז • נלכד בתום מאבק מול מאבטח

צילום: מוטי קמחי
צילום: מוטי קמחי


אסיר נמלט בפעם השניה: ירון סנקר, השפוט לשני מאסרי עולם ו-10 שנים, בשל רצח, הצליח הערב (א'), להימלט בפעם השניה. לאחר זמן קצר נלכד בתחנה המרכזית בבאר שבע.

ירון סנקר שובת רעב במחאה על כך מתעלמים מהסיוע שהגיש למשטרה בפיענוח מספר מעשי רצח, ועל שאין נעתרים לבקשתו לקצר את מאסרו משני מאסרי עולם במצטבר, למאסר עולם אחד בלבד.

האסיר, רוצח השכיר בשירות ארגון הפשע של משפחת אוחנה מכפר סבא, אושפז בבית החולים אסף הרופא בעקבות שביתת הרעב זה 80 יום.

הלילה, הצליח לעזוב את שערי בית החולים מבלי שאיש שם לכך לב. "הבחור מסוכן מאוד למרות שהוא תשוש" אמרו בשב"ס. לאחר זמן קצר נלכד, כאמור, בבאר שבע.

על פי חקירה ראשונית, הצליח האסיר לחמוק מחדר אשפוזו שהוא לבוש בבגדי המחלקה, מזוקן וחובש כיפה. בסביבות השעה 01:30 זוהה, בעקבות פרסום תמונתו של האסיר בכלי התקשורת, בכניסה לתחנה המרכזית בבאר שבע ע"י מאבטח המתחם שריתק את האסיר לרצפה.

הנסיבות שהביאו ללכידתו של סנקר הן שיחת טלפון שביצע ברגע שהצליח להימלט. עם בריחתו מבית החולים נסע סנקר במונית לבאר שבע. הוא סיכם עם הנהג סכום של 500 שקלים ובמהלך הנסיעה ביקש מהנהג להתקשר לחברה בבאר שבע על מנת לגייס את הסכום הנדרש. משהבין הנהג כי לסנקר אין כסף לנסיעה, הוריד אותו בראשון לציון.

שוטרים בפיקודו של ניצב-משנה איציק מנשה תחקרו את הנהג ובדקו את השיחה שביצע סנקר. באמצעות איכון למכשיר הסלולרי שיגרו כוחות משטרה למקום שבו היא נמצאת, שם נלכד סנקר. זאת, לאחר שמאבטח של התחנה המרכזית בבאר שבע זיהה אותו עקב תמונות שהופצו בכלי התקשורת. סנקר ניסה להימלט, אך המאבטח, מומחה באומניות לחימה, רדף אחריו והכניע אותו.

השר גלעד ארדן אמר בעקבות האירוע: "מדובר באירוע חמור ביותר שאסור היה שיקרה".

השר הנחה את המשטרה ושירות בתי הסוהר לעשות כל מאמץ על מנת לאתר את האסיר באופן המהיר ביותר. השר הנחה את שירות בתי הסוהר להקים ועדת בדיקה בדרג בכיר שתבחן את הנסיבות שהובילו לאירוע החמור ותגיש את מסקנותיה תוך פרק זמן קצר.
ירון סנקר אסיר נמלט שבס בית סוהר משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד