ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הרב מאזוז: "איני פוסק הדור" • צפו

עוד מדברי הגר"מ: "כל אלה שרוצים לבלע אותנו קודם כל יבלעו אחד את השני כמו האירוע בצרפת עם דעא"ש"

הרב מאזוז: "איני פוסק הדור" • צפו


אמש התקיים ביישוב שבי שומרון אירוע לרגל השקת ספר המרכז את ״שיטת הסימנים״ ללימוד הגמרא, ומסיבת הודיה לרגל 14 שנה לניסיון התנקשות בחייו של ראש הישיבה ורב היישוב הרב יהושע מרדכי שמידט.

בכנס השתתפו רבנים, אישי ציבור וקהל רב, בהם ראש ישיבת כיסא רחמים הגר"מ מאזוז, רב היישוב קריית ארבע הגאון רבי דוב ליאור, הרב נחום נריה, הרב אברהם יעקב שרייבר, הרב אלישמע הכהן, הרב דוד לוי, הרב מאיר רמר, הרב מושה אודס. כמו כן השתתפו אישי ציבור ובהם ראש מועצה האזורית שומרון יוסי דגן.

ראש ישיבת כיסא רחמים הגר"מ מאזוז יצא מביתו מבני ברק עם רכב ממוגן ירי היישר ליישוב שבי שומרון בכדי לחזק את שיטת הרב שמידט ללימוד התלמוד דרך הסימנים. את דבריו באירוע פתח הגר"מ מאזוז ואמר: ״ויקרא בהם שמי בשם אבותיי אברהם יצחק ויעקב, שמי למפרע ראשי תיבות 'יהושע מרדכי שמידט', ספר 'שיטת הסימנים' הוא ספר חשוב מאוד, וצריך לחזק אותו ולאמץ אותו בכדי לזכור את סימני הגמרא. כאן בשבי שומרון נמצאים על הגבול אבל הגבול שלכם עוד יתרחב, כל אלה שרוצים לבלע אותנו קודם כל יבלעו אחד את השני כמו האירוע בצרפת עם דעא"ש".



הרב מרדכי שמידט סיפר הרב על הנס שארע לו לפני 14 שנים כאשר רכב ערבי חולף ירה לעבר הרכב 28 קליעים בו הוא נסע ולמרות הכדורים ששרטו את ראשו, הרב השתקם מהפיגוע במהרה וחזר לאיתנו. מאוחר יותר נודע לרב שהוא היה על הכוונת, אך מהר מאוד הרב חזר לשגרה ולא נתן לזה להשפיע על חייו.

"אנחנו צריכים לדעת שהתקופה שבה נמצא עם ישראל אינה תקופה פשוטה, אם כל מה שקורה בעולם ואם באים הרבה מוסלמים כנראה שמה שהיה בצרפת רק הייתה טעימה וצריך לעודד ולעורר את כל הציבור בעולם לעלות לארץ ישראל, כי זה המקום הבטוח ביותר וזה המקום שיצליח בעז"ה כלכלית ואין ספק שאם עם ישראל יחזור למקומות האלה אלו הם הסימנים של הגאולה".
הרב מאזוז פוסק הדור ספר שמידט שבי שומרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד