א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

דרעי מפתיע: "הנחות אחרות על החשמל"

שר הפריפריה הפתיע בישיבת הסיעה כשחשף הנחות מתוכננות בחשמל, והביע תמיכה במאבק ראשי הרשויות בצפון

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, התייחס הצהריים (ב) למאבקים שניהלה ש"ס מול האוצר על ההתחייבויות במסגרת ההסכם הקואליציוני, והודיע כי לא יהיה מע"מ אפס על חשמל - אלא יהיו הנחות במסגרת אחרת, וכמו כן יהיה מע"מ אפס על תחבורה ציבורית ומים.

לדברי השר דרעי בישיבת הסיעה בכנסת: "אני שמח מאוד השבוע. לא כל פעם יש לך את ההזדמנות לבוא ולהגיד נאבקנו וקיימנו. אנחנו קואליציה צרה ןיש הרבה מטלות ולמרות זאת ארבעת ההבטחות שאיתן הלכנו בצורה הכי ברורה למען האוכלוסיות המוחלשות, קיימנו".



"הנושא של קצבאות ילדים ושכר מינימום שסודר. הבטחנו דיור ציבורי לממש האנשים הכי חלשים. יש בתקציב 700 מליון שקל לזה. והדבר האחרון שזה היה מאבק מאוד קשה, זה מע"מ אפס. יהיה מע"מ אפס פשוטו כמשמעו. יופחת המע"מ בתחבורה ציבורית לכל האוכלוסיה והמים לשכבות החלשות, ויהיו הנחות על חשמל במסגרת אחרת. כך הממשלה החליטה אתמול. אני מכבד את המתנגדים אבל יש הסכם והסכם צריך לכבד ולכן אנחנו צריכים להיות גאים שבמאבק עיקש הצלחנו להשיג".

בישיבה השתתפו ראשי רשויות מהצפון אשר הגיעו היום לישיבת סיעה ש"ס בכנסת כדי להעלות את דרישתם בנושא הטבות המס. יו"ר ש"ס והשר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל הביע תמיכה מלאה במאבקם והבטיח לסייע להכליל את היישובים בצפון במפת הטבות המס.
דרעי ישיבת סיעה הנחות מעמ אפס חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד