ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

השיטה האמריקאית: כך תקנו רכב

חושבים לקנות רכב יד שניה? קראו את הכתבה הזו, באדיבות 'שמש רכבים'

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90


"השיטה האמריקאית מגיעה לכאן ובגדול. אין שום הגיון לשלם מראש על רכב, כשאתה מתכוון להשתמש בו כמה שנים". הרב שמואל טירר, מנכ"ל 'שמש רכבים' ועסקן ציבור מוכר בציבור החרדי, מסביר את השיטה ואת יתרונותיה.

"נתחיל בסיפור מהימים האחרונים, מבקש הרב שמואל טירר: "התקשר לכאן זוג צעיר שגרים בבית שמש, הם ראו את המחיר שפרסמנו במודעה והיו בטוחים שמדובר בהשכרת רכב... השיחה התגלגלה ומהון להון הסתבר שבסך הכסף השנתי שמוציא הזוג על חופשי חודשי, מוניות ורכבי השכרה. הם יכולים לרכוש רכב חדש ולאחר התשלום החודשי שישלמו על הרכב + הוצאות דלק וכו', עדיין ישאר בידם עודף".

הטעות נמצאת בתפיסה הישנה, בה נהגו לחשוב שכדי לרכוש רכב חדש, אתה צריך להיות אדם עשיר.

"זה לא נכון!,, מתקומם הרב טירר. "אני שומע מידי יום סיפורים של אנשים שרכשו רכב יד שניה, הם משקיעים בתיקונים, הם מוציאים הרבה יותר על דלק ועל בלאי ולא עושים את התחשיב הנכון מול רכב חדש, חסכוני בדלק, עם אחריות יבואן".

אז מה חידשתם בעצם?

"אנחנו מביאים את השיטה האמריקאית לכאן. מהיום אתה יכול לנסוע ברכב חדש ולשלם עליו מידי חודש בחודשו לפי התקציב שלך. אנחנו מממנים לך בעלות סמלית את עסקת התשלומים וברוב המקרים, בסך הכל של העסקה, תשלם פחות ממחיר היבואן!"

אתה יכול לתת דוגמאות קונקרטיות?

"בשמחה! קח לדוגמא רכב שבעה מקומות - המינוואנים לסוגיהם שנפוצים מאד בציבור שלנו. אנשים רוכשים יד שניה ויד שלישית ובעצם משלמים מידי חודש "מס" לתחנות הדלק ולמוסכים. בעוד שהם יכולים לרכוש רכב חדיש, מרווח ומפנק כמו מיצובישי אאוטלנדר, עם מנוע עוצמתי, חסכוני בדלק ואחריות יבואן לשלש שנים. בעלות של 1,650 ₪ לחודש! אני אומר לך שבקיזוז הדלק והתיקונים, הם ישלמו פחות ממה שמשלמים היום מידי חודש ויסעו ברכב חדש!

"יש עוד דוגמאות רבות. הצוות המקצועי שלנו במשרד יודע להתאים לכל אחד את הרכב המתאים לו ואת מסגרת התשלומים הנכונה. לא בכדי צברנו בשנות הפעילות הקצרות שלנו מאות רבות של לקוחות מרוצים, הנהנים משירות חסר תקדים ואמינות. אמינות, זו מילה שחרותה על דגלנו".

האם כדי לקבל הצעה חייבים להגיע אליכם לירושלים או שאפשר גם טלפונית?

"יש 3 אפשרויות: פגישה במשרדנו, הצעה טלפונית או – שירות חדש, נציג שלנו יגיע עד אליך, ללא התחייבות!"
רכב קניה חודש שיטה יבואן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד