י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כשפינדרוס הפך למאבטח בית הספר

לאחר שהמאבק בו פתחו לא נשא פרי, התייצבו פינדרוס וסבן בפתח בית הספר בבית וגן, ואבטחו את בית הספר בעצמם

פינדרוס וסבן בפתח בית הספר
פינדרוס וסבן בפתח בית הספר


מצוקת הלימוד במוסדות החינוך החרדים בירושלים - חברי מועצת העיר ירושלים יצחק פינדרוס ונחמניאל סבן, אבטחו הבוקר (ג') את שער הכניסה השני לבית הספר 'בית יעקב' בשכונת 'בית וגן' בירושלים, זאת בעקבות סירוב העירייה לממן עוד מאבטח לכניסה שניה של בית הספר, עבור מאות התלמידות משכונת 'קריית יובל'.

הסאגה סביב האבטחה לכניסה השנייה לבית הספר פרצה בגלל המחסור בכיתות לימוד למאות ילדות המתגוררות בשכונת קריית יובל בירושלים, מה שמצריך אותם להגיע וללמוד בבית הספר בשכונת בית וגן בירושלים. בגלל הדרך הארוכה, ביקשו חברי המועצה שיפתח שער נוסף בבית הספר הגובל לשכונת 'קריית יובל', כדי להקל על התלמידות.

חבר מועצת העיר יצחק פינדרוס פנה בשיחה עם 'בחדרי חרדים' לראש העיר ניר ברקת ואמר כי - "המינימום הנדרש כדי להיות הגון, שאם אתה לא נותן בית ספר בקריית יובל בגלל "קריית יובל החופשית" זה המינימום שהעירייה תשקיע ותממן מאבטח לבית הספר ללא קשר למשטרה". לדברי פינדרוס, בשנה הבאה צפויות להיפתח עשר כיתות א' מקבילות בבית הספר בבית וגן, "ולכן אנו דורשים - פתיחת בית ספר בקרית יובל", הוסיף פינדרוס.

חבר מועצת העיר ירושלים נחמיאל סבן מש"ס, אומר הבוקר ל'בחדרי חרדים' כי "לאחר שמוצו כל התהליכים מול העיריה בנושא השמירה על בית הספר בית יעקב בבית וגן, כאב לתלמידה בבית הספר וכנבחר ציבור בעיריית ירושלים, אני רואה חובה לבוא ולעלות את הנושא לסדר היום בצורה הזאת כי אין לנו דרך אחרת, אלא לשים את זה על השולחן ולדרוש פתרון בנושא הזה".

במכתב ששיגר חבר מועצת העיר יצחק פינדרוס למנהל אגף חירום וביטחון בעיר לפני יומיים, כתב פינדרוס כי הוא "דורש לאפשר לחברי מועצת העיר לאבטח את הכניסה השנייה לבית הספר עד שעירייה תקצה מאבטח ותממן אותה", פינדרוס הוסיף - "מדובר בהדרת חרדים בקרית יובל על ידי העירייה מסיבות פוליטיות, מהלך שגורם לעומס רב בבית הספר בבית וגן".





פינדרוס סבן קרית יובל בית וגן ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד