כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אייכלר ל'בחדרי': "הסטודנטים לא מוסריים"

בתגובה להכרזת השביתה של הסטודנטים באוניברסיטה העברית, ח"כ אייכלר מציג ל'בחדרי חרדים' את טענותיו

אייכלר. צילום: פלאש90
אייכלר. צילום: פלאש90


יו"ר הועדה לפניות הציבור, ח"כ ישראל אייכלר, מגיב בשיחה עם בחדרי חרדים על הכרזת השביתה של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב בעקבות אישור תיקוו חוק הגיוס אתמול, ואומר כי "אם האוניברסיטה נלחמת בתורה ולומדיה - שיחזירו את הבניינים שלהם ליורשי השייח מוניס שגורשו משם".

בשיחה עם בחדרי חרדים אומר אייכלר: "קודם כל אני לא מבין למה השביתה רק לשעה. הרי אין שם ביטול תורה. דבר שני אם הם דורשים שגם מי שלומד באוניברסיטה לא יעשו לו סנקציות פליליות כשהוא לא מתגייס, אז זכותם ואין לנו שום בעיה. אני נגד סנקציות פליליות לשום אזרח. הרי צבא של חיילי כפיה הוא צבא מובס והוא צבא שאף פעם לא הצליח בשום מקום והגיע הזמן לבטל את גיוסי החובה.



"אבל אם הם עושים שביתה נגד לומדי התורה", ממשיך אייכלר וטוען, "יואילו בטובם להיות מוסריים ולהחזיר את הבניינים שלהם ליורשים של השייח מוניס, כי כל האוניברסיטה עומדת על אדמה גזולה ושדודה של העם הפלסטיני ושל השייח מוניס ויורשיו שגורשו מיפו, מחיפה ומירושלים. לכן אם הם באמת רוצים להילחם נגד לומדי התורה, קודם כל כי הם 'מוסריים מאוד', אז שיחזירו בבקשה את בנייני האוניברסיטה לסטודנטים הערבים ואין להם שום זכות להילחם כנגדם על הריבונות שלהם ביפו. אם הם מכבדים את התורה שהיא נתנה לנו את ארץ ישראל זה דין אחד, ואם הם נלחמים נגד התורה ולומדיה דבר ראשון אם יש להם קצת מצפון אז להחזיר בבקשה את הבנינים".

דבריו של אייכלר נאמרו על רקע הפרסום בבחדרי חרדים מוקדם יותר היום על הכרזת שביתה של אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב מחר (ד) לשעה. כאשר בזמן השביתה תיערך הפגנה כנגד אישור תיקון חוק הגיוס אתמול במליאת הכנסת בקריאה ראשונה.
אייכלר שביתה חוק הגיוס אוניברסיטה סטודנטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד