כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מקלב מסביר: למה לפיד מושחת?

האם לפיד בישל לעצמו ציוץ בטוויטר נגד ח"כ יואב קיש? • צפו בח"כ מקלב מסביר כיצד התנהלו הדברים

צילום: מרים אלסטר פלאש90
צילום: מרים אלסטר פלאש90


ח"כ אורי מקלב תקף היום (ג) בחריפות את יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד מעל דוכן הכנסת, בעקבות דבריו של לפיד אתמול נגד ח"כ יואב קיש שהצביע בעד חוק הגיוס .

מקלב נשא דברים היום במליאה במסגרת הדיון על תקציב המדינה ןאמר: "זה היה בשולי הדיון – ההצבעה אתמול בחוק הגיוס. הסבירו לי בתקופת הבחירות מדוע לפיד מצליח מאוד, הוא חזק מאוד ברשתות החברתיות, מה שהוא מוציא בטוויטר והוא כותב. הוא מסביר את עצמו שם והציבור קונה את זה. ראיתי אתמול, הראו לי את הטוויטר שהוא הוציא אחרי שחוק הגיוס התקבל. מה הוא כתב שם? הוא כותב שם ישירות. מכל מה שהיה לו להגיד, ליאיר לפיד, היה לו להגיד על חבר הכנסת יואב קיש אישית. הסתכלתי עליך במחאות, ראיתי אותך צועק, והנה כמה מהר הפוליטיקה השחיתה אותך".



"כמה מהר, הוא אומר לו. הנה, אתה לא הצבעת. הוא לא כותב בציוץ מה היה פה, שאנחנו ראינו, שהוא הגיע ועוד חבר כנסת, עפר שלח. הגיעו לחברת הכנסת בן-ארי ולחצו עליה, ודיברו אתה, ואמרו לה, והשפיעו עליה, ולא נתנו לה מנוח: תגידי שאם יואב קיש מקוזז, לא עולה, גם את לא מצביעה. פעילות רבה רק כדי להכריח את יואב קיש לבוא להצביע בפעילות לא חברית, לא מוסרית. בפעילות כזאת, מפה, כמה שרואים אותו מגיע לפה וממקד בחברת כנסת: תגידי לו שאת רצית להתקזז כדי שיואב קיש יבוא ויעלה כאן להצביע. ואחרי זה לעלות בתמימות, בצביעות כזאת – איך הפוליטיקה השחיתה אותך".

"לפיד, אתה הגעת מושחת כבר לכנסת, לכן הפוליטיקה השחיתה אותך. לעשות מעשה נבזה כזה – עשר דקות לבוא לפה, להכריח את יואב קיש לעלות על-ידי דרישה שחברת כנסת תדרוש שאם לא, היא גם לא מצביעה, ואחרי זה לכתוב: הסתכלתי על ההצבעה שלו וראיתי איך שהפוליטיקה השחיתה אותו".
מקלב לפיד מושחת כנסת יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד