י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נהג אמבולנס מואשם במעשים חמורים

וביערת הרע מקרבך - צעיר חרדי תושב אשקלון יואשם במעשים מכוערים בשני ילדים, בעת ששימש כנהג אמבולנס

נהג אמבולנס מואשם במעשים חמורים


כתב אישום הוגש היום (ד') נגד צעיר חרדי מאשקלון שעל פי החשד פיתה שני ילדים לעלות ולהצטרף לנסיעה באמבולנס, שם על פי החשד תקף אותם וביצע מעשים מכוערים, תוך כדי התנדבותו במד"א.

בחודשים האחרונים הבחין תושב אשקלון כי ילדיו אינם כתמול שלשום, ומצבו הנפשי של ילדו בן ה-14 החל להתדרדר. ההורים הדואגים עלו על פרטי המקרה החמור, ושלחו את הילד לטיפול אצל פסיכולוג ורבנים. עם החמרת מצבו החליטו ההורים להגיש תלונה במשטרה לפני כשבועיים, שם גוללו את הסיפור המכוער.

נהג האמבולנס שהכיר את הנערים מבית הכנסת בו התפללו יחד, שם גם למד בכולל, נעצר בתחילת שבוע שעבר והכחיש את החשדות שהוטחו בו. אולם בית משפט השלום באשקלון נעתר לבקשת חוקרי משטרת לכיש והאריך את מעצרו של החשוד מספר פעמים.

על פי כתב האישום שיוגש היום, במהלך השנה האחרונה, נהג החשוד בשנות העשרים לחייו לפתות את שני האחים בני 14 ו-16 להצטרף אליו לנסיעה באמבולנס ואף נתן לאחד מהם לנהוג בו בטרם הגיע לגיל 14. בזמן שהיה כונן ומתנדב בארגון מד"א, ביצע בהם מעשים מכוערים ואסורים. מעבר לכך, במספר מקרים אף הציג בפני אותם נערים סרטי תועבה.

בארגון מד"א אומרים כי הם רואים בחומרה את המקרה ומוקיעים התנהגות מעין זו, "אנו מגנים בתוקף ומוקיעים כל תופעה של הטרדה ומעשים חמורים ובטוחים שמערכת המשפט ואכיפת החוק תמצה את הדין עם מבצע העבירה".
מד''א מעשים חמורים אמבולנס אשקלון מכוער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד